امام جمعه موقت تیران و کرون:
تابناک: امام جمعه موقت شهرستان تیران و کرون گفت: جهان تشنه معنویت، بشریت، اخلاق، ارزش‌ها و کمالات است.
کد خبر: ۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰ 28 January 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسین کریمی در مسجد قمر بنی هاشم (ع) شهر تیران (ص) اظهار کرد: حضرت محمد (ص) رحمه العالمین است و آماده است تا همه را به سعادت برساند و پیغمبر (ص) نه تنها در عصر خود بلکه هم اکنون نیز زنده است و سرشار از مهربانی است.

وی افزود: امروزه دنیای استکبار به پیامبر اسلام (ص) اهانت می‌کند و کاریکاتور می‌کشد و به هر نحوی می‌خواهند به خیال خودشان مقام پیغمبر (ص) را بشکند، زیرا پیامبر (ص) را شناخته‌اند و حقیقت شخصیت ایشان را درک کرده‌اند برای همین دلیل با پیامبر اسلام مبارزه می‌کنند.

امام جمعه موقت شهرستان تیران و کرون ادامه داد: دنیای استکبار آیات و معنی آیات در شأن رسول خدا (ص) را فهمیده‌اند و می‌دانند اگر این آیات روشن شود همه به پیغمبر (ص) گرایش پیدا می‌کنند برای همین اول قرآن را آتش زدند تا سندها از بین رود و دیدند به هدف شومشان نرسیدند به حضرت محمد(ص) اهانت کردند .

کریمی تصریح کرد: علت دیگر اهانت به رسول اکرم (ص) بیداری است که نه تنها در کشورهای عربی و خاورمیانه بلکه امروزه تمام جهان تشنه معنویت و کمالات است.

وی اضافه کرد: سالانه به صورت میانگین 20 هزار نفر در آمریکا مسلمان می‌شوند و این نشانه آن است که دنیای غرب از بی عدالتی، گناه، فساد، فحشا و منکرات خسته شده است به همین منظور امسال در روز اربعین از 60 کشور دنیا برای زیارت سید الشهدا (ع) به کربلا آمدند.

امام جمعه موقت شهرستان تیران و کرون در خصوص نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی گفت: راز این نامه آن است که آنها تشنه معنویت شده‌اند و از دنیای غرب خسته، ولی راه را نمی‌دانند و رهبران آنها سعی دارند راه را بر آنها منحرف کنند و بین جوانان و قرآن فاصله بیندازند که رهبر معظم انقلاب خطاب به آنها می‌فرماید برای شناخت اسلام و قرآن به خود قرآن مراجعه کنید.

کریمی خاطرنشان کرد: همان روزی که پیغمبر (ص) به اوج رسید تهمت‌ها هم به اوج رسید و هر چقدر پیغمبر (ص) در دنیای غرب رشد کند اهانت‌ها بیشتر می‌شود و امروزه دشمن یک جنگ تمام عیار بر علیه اسلام و قرآن و پیغمبر اسلام به راه انداخته است و دشمن وقتی گرایش به اسلام را می‌بیند به هرچیزی متوسل می‌شود، ولی هرگز نمی‌توانند زیرا فهمیده‌اند اسلام هر روز بیش از پیش دارد رشد می‌کند و آنها جایگاهی نخواهند داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار