پیش بازی ذوب آهن - پیکان
تابناک: دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال فردا دوشنبه در شهر های مختلف کشور ادامه می یابد تا شرایط تیم های مختلف مشخص شود.
کد خبر: ۱۴۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸ 15 March 2015

دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال فردا دوشنبه در شهر های مختلف کشور ادامه می یابد تا شرایط تیم های مختلف مشخص شود.

به گزارش تابناک اصفهان، تیم ذوب آهن اصفهان که این روز ها شرایط خوبی دارد و بازی های خوبی به نمایش می گذارد میهمان پیکانی است که با وجود بازیکنان خوبش در جایگاه سیزدهم لیگ ایستاده است.

ذوب آهن در مصاف گذشته خود با پیروزی قاطع برابر شاگردان جلالی روند روبه رشد خود را حفظ کرد و شانسش را برای کسب سهمیه قهرمانی پر رنگ کرد.

در آن سوی میدان نیز، پیکان که با 22 امتیازی در رده سیزدهم جدول ایستاده است، به فکر 3 امتیاز این یددرا خانگی است تا با آن بتواند شرایط خود را بهبود نسبی ببخشد.

یحیی گل محمدی درباره این دیدار گفت: دیدار مشکلی خواهیم داشت. تیم پیکان خیلی سخت گل می‌خورد و نظم دفاعی خوبی دارد. پیکان بازیکنان تاثیرگذاری دارد البته ما هم در دو سه ماه اخیر روزهای خوبی پشت سر گذاشتیم و امیدوارم در ادامه فردا بازی خوبی را ارائه دهیم که بار فنی داشته باشد و تماشاگرپسند هم باشد. امیدوارم فردا روز خوبمان باشد.

سرمربی ذوب‌آهن بیان کرد: ما انگیزه‌های زیادی داریم تا این بازی را به سود خودمان به پایان برسانیم و تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا دست پر به اصفهان بازگردیم. 3 امتیاز حساس و حیاتی را پیش رو داریم و امیدوارم با کسب این 3 امتیاز بتوانیم به دنبال کسب سهمیه آسیایی باشیم. کارمان بسیار دشوار است.

دوشنبه 25 اسفند 93

سپاهان - پدیده (ورزشگاه فولادشهر - ساعت 15:30)

پیکان - ذوب آهن ( ورزشگاه شهدای شهر قدس - ساعت 15:30)

جمعه 14 فروردین 94

سایپا - ملوان انزلی (ورزشگاه انقلاب کرج - ساعت 17)

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار