بعد از گذشت حدود 20 ماه؛
تابناک: بالاخره بعد از حدود بیست ماه از بلاتکلیفی ریاست دانشگاه اصفهان، امروز در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، هوشنگ طالبی که تاکنون سرپرست این دانشگاه بود به ریاست این دانشگاه انتخاب شد.
کد خبر: ۱۳۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵ 05 December 2015
به گزارش تابناک اصفهان، بالاخره بعد از حدود بیست ماه از بلاتکلیفی ریاست دانشگاه اصفهان، امروز در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، هوشنگ طالبی که تاکنون سرپرست این دانشگاه بود به ریاست این دانشگاه انتخاب شد.

محمد رضا مخبر دزفولی در این زمینه افزود: در نهمین جلسه کمیته تعیین روسای دانشگاه‌ها که با حضور اعضا در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، روسای دانشگاه‌های اصفهان، مازندران، شهید باهنر کرمان، صنعتی اراک و صنعتی خاتم الانبیاء(ص) انتخاب شدند.

عضو هیات علمی دانشگاه تهران ادامه داد: با رای مثبت اعضاء، دکتر هوشنگ طالبی حبیب آبادی به عنوان رئیس دانشگاه اصفهان، دکتر سید خلاق میرنیا به عنوان رئیس دانشگاه مازندران، دکتر محمد علی طاهر به عنوان رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان، دکتر محسن نجفی به عنوان رئیس دانشگاه صنعتی اراک و دکتر سید منصور سید نژاد به عنوان رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء(ص) انتخاب شدند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن آرزوی توفیقات الهی برای روسای انتخاب شده در مسیر انجام وظیفه خود گفت: کار انتخاب روسای باقیمانده دانشگاه‌ها با سرعت و دقت در حال پیگیری است
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
تابناک تو که حق را می نویسی چرا نمی گی این 2 سال چرا تایید نشد می دونی چرا؟ از بس این آقا حاشیه داشت...از بس مساله داشت...به زور نشست روی صندلی ریاست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار