تابناک: قائم مقام وزیر صنعت با اعلام اینکه طرح جدید وام خودرو سقف ندارد، گفت: دو خودرو ساز ایران خودرو و سایپا در مجموع در نخستین روز اجرای طرح وام 25 میلیون تومانی، بیش از 12 هزار دستگاه خودرو فروش داشتند و این به معنای استقبال خوب خریداران است.
کد خبر: ۱۲۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹ 10 November 2015
مجتبی خسروتاج در پاسخ به این پرسش که این طرح قرار بود از شنبه اجرا شود اما چرا با تاخیر اجرا شد؟ افزود : برای اجرا نیاز به هماهنگی با دستگاه های مختلف بود و پیچیدگی های زیادی داشت به ویژه در بخش کارت اعتباری که قرار است اجرا شود وآمادگی واحد های تولیدی که بتوانند شماره کد کالا را ارائه کنند زمان بر بود .

وی در پاسخ به این پرسش که استقبال چه گونه بود گفت : این تسهیلات برای مصرف کننده است نه صنعت خودرو زیرا قراردادی که خودروسازان با مصرف کنندگان منعقد می کنند مبنای تسهیلات قرار می گیرد و اگر این قراردادها نباشد تسهیلاتی به خودروساز داده نمی شود .

خسروتاج افزود : این تسهیلات بر اساس تنزیل اسناد تجاری است و برمبنای آن تسهیلات به خودرو ساز داده می شود

وی گفت : در درجه اول مصرف کنندگان از مزایای این طرح برخوردار می شوند البته فروشنده یا خودروساز هم از این تسهیلات بی نصیب نخواهند بود .

خسرو تاج افزود: باید بیش از گذشته در جهت خدمات پس از فروش و ارتقای کیفیت اقدام کرد و در این زمینه برنامه های مفصلی وجود دارد که باید اجرا شود تا اعتماد مصرف کننده به صنعت داخلی از بین نرود .

قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت افزود : این طرح آغاز شده است و سقفی ندارد و اجرای آن در جهت بالا بردن قدرت خرید مصرف کننده ادامه خواهد داشت .

قائم مقام وزیر صنعت ، معدن وتجارت گفت: دو خودرو ساز ایران خودرو و سایپا در مجموع در نخستین روز اجرای طرح وام 25 میلیون تومانی، بیش از 12 هزار دستگاه خودرو فروش داشتند و این به معنای استقبال خوب خریداران است .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار