انوری خبر داد:
تابناک: رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: ۹ میلیارد تومان برای منطقه شرق اصفهان در قالب ۳۵۰ طرح اجرایی برای ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۲۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸ 10 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، حسین انوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۷ هزار و ۶۵۰ نفر در سال ۹۳ از اصفهان در قالب ۲۵۰ گروه جهادی که شامل ۳ هزار دانشجو ۴ هزار بسیجی محلی و ۶۰۰ طلبه هستند به استان های کرمان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، بوشهر و خراسان جنوبی اعزام شدند.

وی افزود : هدف از برگزاری این اردوهای جهادی تأمین نیروی کارگر نیست بلکه تقویت روحیه جهادی و خودسازی است.

رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان در خصوص مدت زمان اردوهای جهادی گفت: مدت زمان این اردوها برای دانشجویان ۱۲ روز، برای مهندسان ۳ تا ۵ روز و بسیج محلات ۷ تا ۱۰ روز است.

وی تصریح کرد: قرارگاه هایی در این مناطق متمرکز شده است که گروه ها بتوانند اهداف و برنامه های گروه های قبلی را دنبال کنند.

انوری ادامه داد: تا کنون ۲۰۹ پروژه عمرانی که ۷۰ پروژه از قرارگاه خاتم و مابقی از پروژه های استانی بوده انجام گرفته است.

وی تصریح داشت: در سال جاری یک هزار و ۷۵ عرصه مقاومتی با بودجه ۵۴ میلیارد تومان همچون طرح های پرورش ماهی، تولید قارچ، زنبور عسل، کشت زعفران، کود کمپوست، صنایع تبدیلی و ۴۰۰ طرح صنایع دستی صورت گرفت.

رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: همچنین ۹ میلیارد تومان برای منطقه شرق اصفهان در قالب ۳۵۰ طرح اجرایی برای ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی در نظر گرفته شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار