رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان:
تابناک: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: انتخابات اتاق بازرگانی از ساعت هشت صبح امروز آغاز شده و تا ساعت 18 ادامه دارد.
کد خبر: ۱۲۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰ 09 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، اسرافیل احمدیه با اشاره به برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی اظهار کرد: این انتخابات از ساعت هشت صبح آغاز شده و تا ساعت 18 امروز ادامه دارد، البته در صورت استقبال امکان تمدید این مهلت وجود دارد.

وی ادامه داد: تاکنون وضعیت استقبال از این انتخابات مناسب بوده و می‌توان مشارکت را بالای 60 درصد دانست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تصریح کرد: نتایج این انتخابات امروز یا فردا مشخص می‌شود و برای اعلام نتایج نیاز به تایید مراجع ذیصلاح است.

وی اضافه کرد: 153 نامزد برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کردند که از این تعداد 112 نفر مدارک خود را تکمیل کردند و عده‌ای نیز انصراف دادند و در حال حاضر 88 کاندیدا نهایی در حال رقابت در انتخابات اتاق بازرگانی اصفهان هستند.

احمدیه تاکید کرد: حدود یک‌هزار و 300 نفر واجد شرایط برای رای دادن در این انتخابات هستند، اشخاصی می‌توانند در این انتخابات رای دهند که دارای کارت بازرگانی الکترونیکی باشند و روند رای‌گیری نیز به صورت الکترونیکی است.

وی گفت: در این انتخابات رای‌گیری وکالتی وجود ندارد و وجود اشخاص و داشتن کارت بازرگانی معتبر آنها لازم است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تصریح کرد: هیئت نظارت این انتخابات متشکل از پنج نفر است که به طور کامل به روند اجرای انتخابات نظارت می‌کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار