مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:
تابناک: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه، در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآنی در کشور، طرح تربیت حافظان قرآن کریم را آغاز کرد.
کد خبر: ۱۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹ 09 March 2015

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین رضا صادقی در جلسه شورای اداری اوقاف و امور خیریه استان اصفهان که در سالن جلسات فرمانداری کاشان برگزار شد، اظهار کرد: از دیگر برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، برپایی خیمه‌های معرفت در جوار امامزادگان شریف به منظور پاسخگویی به مسائل شرعی و اخلاقی، مشاوره‌های دینی، جذب نوجوان و کودکان به مسائل دینی است.

وی با اشاره به کودکانی که هنوز به مدرسه نرفته و سواد خواندن و نوشتن ندارند ولی حافظ بخشی از قرآن هستند، افزود: کودکان و نوجوانان آینده‌سازان کشور و سرمایه‌هایی هستند که هرچه بیشتر با قرآن مأنوس شوند در آینده می‌توانند در هرمسئولیتی قرار گرفتند موثر باشند.

صادقی یادآور شد: اداره اوقاف و امور خیریه نه تنها بار مالی برای دولت نداشته بلکه همواره در زمینه‌های مختلف از جمله مسائل و دغدغه های فرهنگی در کنار دولت و کمک حال دولت بوده است و انتظار می‌رود مانند گذشته حامی برنامه‌های اوقاف باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار