نماینده سابق رهبر انقلاب در دانشگاه هنر:
تابناک: نماینده سابق رهبر انقلاب در دانشگاه هنر گفت: و در زمان کنونی در مسئله برجام، شیوه مبارزه با آمریکا، بحرین و سوریه نظرات مختلفی مطرح می‌شود اما باید به نظر ولی فقیه توجه کرد.
کد خبر: ۱۱۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 18 October 2015

به گزارش تابناک اصفهان، حجت الاسلام علی سرلک شامگاه دیروز در هیئت انصارالحسین (ع) با تأکید بر اینکه طاغوت به دنبال نامقدس نشان دادن قدرت برای اهل حق است، اظهار داشت: در توطئه‌های طاغوت، ولی خدا که جایگاه حاکمیت حق دارد باید تحقیر شود و اطرافیانش دور او را خالی کنند تا طاغوت به هدف خود برسد.

وی ادامه داد: در حال حاضر برخی مذهبی‌ها می‌گویند سیاست پدر و مادر نمی‌شناسد و ورود در جریان سیاست پدر سوخته بازی می‌خواهد یا باید برای ورود در این عرصه دست از دیانت کشید اما این حرف‌ها کاری است که جریان طاغوت برای بد جلوه دادن قدرت برای مؤمنین انجام می‌دهد و به این وسیله قدرت را یک امر نامقدس نشان می‌دهند.

حجت الاسلام سرلک با تأکید بر این که با ورود چهره‌های مقدس به عرصه سیاست، هجمه ها علیه آن ها آغاز می شود، خاطرنشان کرد: برخی می‌گویند روحانیون قبل از انقلاب چهره موجهی داشتند اما با تشکیل حکومت و به وجود آمدن برخی ضعف‌ها جایگاه مقدس آنها در میان مردم از بین رفته در حالی که شاید برخی حرمت لباس روحانیت را حفظ نکرده باشند اما روحانیتی که در خط اصیل امام خمینی (ره) است، اگر نبود معلوم نیست چه بلایی بر سر اعتقادات، معنویت و حتی دنیای مردم می آمد.

وقتی روحانی سیاسی می شود، مورد سیل حملات قرار می گیرد!/ دشمن به دنبال این است که اهل دین به سیاست نرسند!

نماینده سابق رهبر انقلاب در دانشگاه هنر تأکید داشت: روحانیت زمانی که برای خدا عرصه‌ای را در سیاست بگیرد مورد حملات دشمن قرار می‌گیرد چرا که او یکی از وسیله هایی بوده که کاروان بشری را به هدفش می رساند، از همین رو بزرگترین نقشه دشمن این است که نشان دهد سیاست آلوده است و باید قدرت را رها کنید تا اهل کار به میدان آیند.

وی به اتفاقات پس از انتخابات سال 88 اشاره کرد و افزود: در فتنه 88 دعوا به آنجا رسید که در نهایت شعار "مرگ بر اصل ولایت فقیه" سر داده شد چرا که طاغوت می خواست جریان ولایت فقیه یعنی جریان دینداری زمین بخورد و البته نتوانست.

حجت الاسلام سرلک با اشاره به اهمیت بصیرت یاران ولی خدا خاطرنشان کرد: اگر اصحاب و یاران بصیرت داشته باشند، غلبه حق بر باطل رقم می خورد، ائمه در میدان رزم آزمایی جنگ را به خودی باختند و جریان استکبار با کیسه زر و فشار روانی کاری کرد که اولیای الهی تنها شوند.

فقط ولی فقیه باید درباره برجام و ارتباط با آمریکا نظر دهد!

وی با بیان این که زیارتنامه‌ها منشور تفکر شیعه مجاهد است،گفت: ارادت به اولیای الهی مصداق دینداری بوده و اگر کسی خواست در میدان دینداری قدم بردارد باید تمام توان خود را در این نقطه متمرکز کند.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: خداوند به خود قسم می‌خورد که اطرافیان پیامبر و مسلمانان ایمان نیاوردند مگر این که در اختلافات خود به پیامبر رجوع کرده و در برابر حکم پیامبر ذره‌ای اعتراض نکنند و در زمان کنونی نیز در مسئله برجام، شیوه مبارزه با آمریکا، بحرین و سوریه نظرات مختلفی مطرح می‌شود اما باید فقط به نظر ولی فقیه توجه کرد.

حجت الاسلام سرلک گفت: سال 88، تسلیم برابر ولی فقیه را استبداد عنوان می کردند و ارادت مندان به ایشان را ساندیس خور می نامیدند، در حقیقت امپراطور خبری دنیا وظیفه تحقیر اهل حق را بر عهده دارد و این تخریب در این راستا و به این شکل صورت می گیرد.

وی با تأکید بر اهمیت استفاده از عنوان امت به جای شهروند افزود: با وجود اشکالاتی که در افراد مسئول و غیر مسئول وجود دارد، استکبار به دنبال این است که رابطه امام و امت را بر هم بزند که از همین رو بهترین نام برای مردم لفظ امت بوده و به نوعی نباید از عنوان شهروند استفاده کرد.

نماینده سابق رهبر انقلاب در دانشگاه هنر با اشاره به فضائل رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: جایگاه و شخصیت سیاسی، جنبه اخلاقی، علمی و شخصیتی رهبر معظم انقلاب زیر امپراطوری خبری پنهان شده اما با وجود تمام این فضائل اگر نسبت ایشان با امام زمان(عج) نبود شخصی مانند بقیه بودند اما رهبری نائب امام زمان(عج) هستند و این نقطه تفاوت ایشان با سایر افراد است.

مسحیت تبشیری، جایگاه عظمت خداوند را از مردم می گیرد/ خدای نازی که امر و نهی نکند، ساخته طاغوت است!

حجت الاسلام سرلک با انتقاد از نوع نگاه مسیحیت تبشیری به خدا بیان داشت: دنیا می‌خواهد خدای پر رنگ و لعابی را برای مردم درست کند که به هیچ وجه مهم نباشد، نگاه مسیحیت تبشیری می‌گوید "خدا عشق است" و این انسان بوده که در برابر این خدای دوست داشتنی تصمیم می‌گیرد که چه کاری انجام دهد؛ چنین خدایی اهمیت و بزرگی خود را در نظر مردم از دست می‌دهد.

وی افزود: می‌گویند که خدایی که جهنم داشته باشد را دوست نداریم؛ خدا نباید بسوزاند، مگر خدا خالق و آفریننده جهان نیست، پس چرا نباید بسوزاند در حالی که همه چیز برای اوست؟ خدایی که عظمت ندارد به نوعی اجازه نافرمانی به همه را داده است.

نماینده سابق رهبر انقلاب در دانشگاه هنر با تأکید بر ضرورت ایجاد اطاعت پذیری از خدا عنوان داشت: خدای نازی که امر و نهی نکند و برای برطرف کردن نیاز داشتن خدا تنها به جلسه مناجات و ارتباط شخصی بپردازد ساخته طاغوت است، این بلندترین گام طاغوت برای آسیب به جایگاه خداوند است.

استکبار ستیزی را در حد حرف می شناسیم/ پذیرفتن بزرگی خدا، مقدمه استکبار ستیزی است

حجت الاسلام سرلک در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که ما باید مالکیت خدا را نسبت به خود پذیرفته و خدا را مالک خود بدانیم، گفت: کسانی که دل در گرو خدا دارند نمی‌توانند نسبت به اتفاقات پیرامونی خود بی تفاوت باشند.

وی با اشاره به مفهوم استکبار ستیزی ادامه داد: استکبار ستیزی از مفاهیم رایجی بوده که فراوان به کار برده می شود به همین دلیل برای برخی عادی شده و حتی فضای شعارزدگی نیز برای بعضی ایجاد کرده به طوری که رابطه اعتقادی با آن نداشته باشند اما باید توجه داشت که این مفهوم یکی از مفاهیم مهم مولفه های دینی است.

نماینده سابق رهبر انقلاب در دانشگاه هنر پذیرفتن بزرگی خدا و بندگی با تمام وجود را یکی از عوامل موفقیت در مناسبات اجتماعی دانست و تأکید داشت: اگر پایه پذیرفتن بزرگی خدا در وجود افراد قوی نباشد در طوفان شبهات و مشکلات بنیان استکبار ستیزی آن ها از بین می‌رود، ازهمین رو پذیرفتن بزرگی خدا و بندگی با تمام وجود مقدمه استکبار ستیزی است.

وی افزود: تا زمانی که به افتادگی مطلق برابر خدا نرسیم و با تمام وجود در برابر پروردگار احساس پوچی نکنیم به مقام فهم عظمت پروردگار نمی‌رسیم.


منبع: تابناک
برچسب ها: سرلک ، مجموعه ش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار