تابناک: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی دلیل سخنان گزاف نتانیاهو علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران در کنگره آمریکا را مشاهده شرایط اضمحلال اسرائیل در پیش چشمانش دانست.
کد خبر: ۱۰۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵ 05 March 2015

به گزارش تابناک اصفهان، حجت‌‌‌‌‌‌الاسلام احمد سالک کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون سخنان نتانیاهو در کنگره آمریکا علیه ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شرایط کنونی اسرائیل را باید به دقت بررسی و مورد ارزیابی قرار داد، افزود: شرایط موجود اسرائیل حاکی از شکست‌های فاحش و پی‌درپی رژیم اشغالگر صهیونیستی در جنگ 22 روزه، 33 روزه، 51 روزه و هشت روزه است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه اسرائیل قوی‌ترین نیروهای کماندوی نظامی خود را در مقابل با جبهه مقاومت لبنان و فلسطین از دست داد و شاهد نابودی و شکست آنها بود، اظهار داشت: امروز رژیم نامشروع اسرائیل نه تنها ارزش و قربی در جهان و افکار عمومی دنیا ندارد بلکه به عنوان رژیم خونخوار و کودک‌کش معروف است و در بدترین شرایط هویتی خود قرار دارد.

* کمر هم‌پیمانان اسرائیل در منطقه شکسته است

سالک گفت: چنانچه در مسئله توافقات هسته‌ای و مذاکرات (البته با توجه به رعایت شرایطی که رهبر معظم انقلاب فرمودند) به نتیجه برسد به معنی از دست رفتن امنیت اسرائیل در منطقه است.

وی بیان کرد: امروز هم‌پیمانان اسرائیل در منطقه در بدترین شرایط خود قرار دارند و به دلیل رشد جهان اسلام و بیداری اسلامی، در موضع ضعف قرار دارند و ‌به خوبی مشهود است که کمر هم‌پیمانان آمریکا در منطقه خاورمیانه شکسته شده است.

وی ادامه داد: آمریکا، اسرائیل و غرب در ائتلافی ساختگی علیه داعش که دست پرورده خود آنها بود، شرکت می‌کنند و به نوعی سیاست‌ها و تاکتیک‌های خود را زیر سؤال می‌برند و این حاکی از شکستی دیگر در سیاست‌های اسرائیل و آمریکا در منطقه خاورمیانه است.

سالک با اشاره به شکست دیگر اسرائیل در بخش سیاست‌ها و خواسته‌هایش در جهان گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل درصدد بود که ایران به فناوری هسته‌ای نزدیک هم نشود اما امروز ایران در کمال قدرت و توانمندی هسته‌ای با گروه 1+5 سخن می‌گوید.

وی یادآور شد: سخنان گزاف و شعارگونه نتانیاهو در کنگره آمریکا به دلیل آن است که نشانه‌های اضمحلال اسرائیل را به خوبی در پیش چشمان خود می‌بیند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس اضافه کرد: اسرائیل بیش از پیش در مسیر فروپاشی گام برمی‌دارد و امروز خود را در کنجی مشاهده می‌کند که قدرت دفاع از خود را هم ندارد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931213001468#sthash.yrZIF2wp.dpuf
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار