در حاشیه ی انتخابات 18 اسفند
تابناک: انتخابات اتاق بازرگانی در حالی 18 اسفند برگزار می شود که خبرها حاکی از تخلفات گسترده ی برخی از نامزدهای و ائتلاف ها دارد و این سئوال را بوجود می آورد که آیا نهادهای ناظر بر این انتخابات از این مسائل آگاهی دارند؟
کد خبر: ۱۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۷ 03 March 2015

به گزارش تابناک اصفهان، اتاق بازرگانی اصفهان در این دوره با سه ائتلاف اصلی در انتخابات شرکت خواهد کرد و این سه گروه با هم به رقابت خواهند پرداخت. در این روزها بازار سخنرانی های تبلیغاتی و تریبون های شعاری برای اعلام نظرات کاندیداها و ائتلاف های مختلف در استان داغ شده است.
اما چرا اتاق بازرگانی تا این اندازه برای بازرگانان و تجار مهم است. چرا ورود به این تشکل بخش خصوصی به عنوان یک امتیاز برای یک فعال اقتصادی به شمار می رود و آیا اساسا عضویت در اتاق بازرگانی می تواند روند تولید و تجارت را برای فعالان تسهیل نماید؟
در روزهای گذشته شاهد شیوه های عجیب و غریب تبلیغات در انتخابات اتاق بوده ایم، از تمدید کارت های اعضا اتاق توسط برخی از سودجویان تا محافل و میهمانی های که برخی از نامزدهای وابسته به جریان فاسد پول و قدرت در باغ ها و ویلاها برگزار نمودند و پیشنهادهای سمت های مختلف ساختمان میدان فیض و قول های اعطا وام های میلیاردی!

این تخلفات به همین جا ختم نمی شود و وعده ی حضور رای دهندگان در کمیسیون ها، حمایت از آن ها برای حضور در انتخابات دیگر تشکل های اقتصادی و حضور در هیات های اتاق برای سفرهای خارج از کشور از دیگر موارد است .

حال باید ببینیم آیا نهادهای نظارتی از این مسائل آگاهی دارند یا خیر و آیا اعضا اتاق بازرگانی در روز 18 اسفند افرادی را روانه ی ساختمان میدان فیض خواهند کرد که چاره و راهکار عملی برای حل مشکلات تولدکنندگان یا صادرکنندگان داشته باشند یا واردکنندگان تولید کننده نما را نماینده رغم زدن چهار سال آینده خود خواهند کرد؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار