مدیرکل نظارت سازمان میراث فرهنگی کشور خبر داد
تابناک: مدیرکل نظارت سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: شواهد نشان می‌دهد در سال 94 از یکسو با خیل گسترده سفرهای نوروزی و پس از پایان تعطیلات نوروزی همانند سال 93 با حضور گسترده گردشگران خارجی مواجه هستیم.
کد خبر: ۹۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹ 01 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان، ولی تیموری با حضور در اصفهان اظهار کرد: با توجه به لزوم یکپارچگی خدمات ارائه‌شده در واحدهای اقامتی کشور و برطرف کردن مسائل و مشکلات کلان این حوزه، کار نظارت بر تمامی واحدهای اقامتی کشور همزمان با فرآیند نظارت‌های استانی با جدیت دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت استانداردسازی واحدهای اقامتی افزود: شواهد نشان می‌دهد در سال 94 از یکسو با خیل گسترده سفرهای نوروزی و پس از پایان تعطیلات نوروزی همانند سال 93 با حضور گسترده گردشگران خارجی مواجه هستیم، لذا استانداردسازی هر چه‌بهتر فرآیند خدمات‌رسانی در واحدهای اقامتی خصوصاً رزرواسیون واحدهای اقامتی که در عین‌ حال خود به‌نوعی تبلیغ مناسبی از چهره ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران است باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: از سوی دیگر افزایش میزان رضایتمندی گردشگران از اقامت در ایران منجر به افزایش حضور گردشگران در کشورمان خواهد شد.

در این سفر واحدهای اقامتی چهار و پنج ستاره استان اصفهان مورد بازدید قرار گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار