کریمی خبر داد:
تابناک: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 31 تن مواد مخدر در استان کشف و تعداد زیادی باند قاچاق متلاشی شد.
کد خبر: ۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴ 26 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سرهنگ جهانگیر کریمی افزود: در برخورد با قاچاق کالا و مواد مخدر، گلوگاه شهید امامی شهرضا یکی از موفق ترین گلوگاه های استان است و ماموران این ایستگاه در سال جاری بیش از 5 تن مواد مخدر کشف کرده اند.

وی تصریح کرد: شهرضا یکی از شهرستان های فعال استان اصفهان در برخورد با آسیب ها و جرائم است به نحوی که در سال جاری شاهد کاهش 10 درصدی جرائم سرقت نسبت به سال گذشته در این شهرستان هستیم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: با توجه به نظر سنجی های انجام شده از مردم در خصوص رضایت مندی از نیروی انتظامی شهرضا ، نیروی انتظامی این شهرستان جزء سه رتبه اول استانی است.

وی گفت: جرائم و آسیب های اجتماعی در هر شهر ، منطقه و استانی متناسب با وضعیت فرهنگی همان مکان است.

سرهنگ کریمی افزود: معمولا در شهرهایی که مردم دارای اعتقادات، ایمان قوی و ارزشهای دینی و اسلامی بالاتری هستند وقوع جرائم کمتر است.

وی در پایان گفت: نیروی انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر و کالا به شدت برخورد می کند و امید است با مشارکت همه دستگاه های اجرایی، آسیب های اجتماعی و معضلات موجود در جامعه به نحو شایسته مدیریت شود.

شهرضا در 80 کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار