معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی اصفهان:
تابناک: معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی اصفهان گفت:بیش از ۴۰درصد تولیدات دامی اصفهان به دیگر استان‌های کشور صادرمی‌شود ضمن اینکه این استان آمادگی صادرات تولیداتی پروتئینی خود را دارد.
کد خبر: ۸۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱ 26 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، امیر حسین افیونی ظهر سه شنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت برگزار شد با اشاره به وضعیت مناسب استان اصفهان در تولیدات دامی اظهار داشت: استان اصفهان در حال حاضر یک میلیون و ۴۵۰ هزار تن محصولات پروتئینی کشور را تولید می‌کند.

وی ضریب خودکفایی در تولیدات دامی استان را ۱.۴ عنوان کرد و بیان داشت: بیش از ۴۰ درصد از تولیدات دامی استان اصفهان به دیگر استان‌های کشور صادر می‌شود ضمن اینکه این استان آمادگی صادرات تولیداتی پروتئینی خود به خارج از کشور را دارد.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح ملی خرید تضمینی شیر خام در استان اصفهان گفت: بر این اساس شیر خام از دامداران خریداری شده و برای تولید شیر خشک صادراتی بکار گرفته می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به تولید یک هزار و ۲۰۰ تن شیر، ۱۶۵ هزار تن گوشت قرمز و مرغ در استان اصفهان ابراز داشت: کیفیت تولیدات پروتئینی استان اصفهان مطلوب است و در بازارهای جهانی از جمله عراق، افغانستان، ارمنستان و تاجیکستان به فروش می‌رسد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار