رئیس کمیسیون انتخابات حزب عدالت و آزادی:
تابناک: رئیس کمیسیون انتخابات حزب عدالت و آزادی گفت: ارزیابی ما با توجه به حوادث چند سال اخیر و به ویژه پس از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بر این است که مسیر اعتدال و اصلاحات یکی است.
کد خبر: ۸۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵ 25 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدرضا بزم‌شاهی امشب در نشست خبری سازمان عدالت و آزادی گفت: این سازمان مرام‌نامه خود را در سال 76 تنظیم کرد که همچنان قابل دفاع است و مطالب راهگشا است.

وی بیان کرد: در سال‌های اخیر یک چشم‌اندازی بر اساس شرایط و تحلیل جامعه پس از 18 سال فعالیت حزب تبیین شده است که برگزاری همایش صلح جهانی در ماه‌های آتی و برنامه‌های آموزشی از آن جمله است.

رئیس کمیسیون انتخابات حزب عدالت و آزادی با اذعان به اینکه بخش مهمی از فعالیت احزاب در انتخابات است و در کنار همه فعالیت‌های تشکیلاتی یک حزب، نماد و تبلور هر حزب در انتخابات مشخص می‌شود، عنوان کرد: در سال جاری دو انتخابات بزرگ و حساس برگزار می‌شود که خواسته و مطالبه مردم از مسئولان پیرامون این امر به خوبی رصد شده است.

وی تأکید کرد: در هر دوره از انتخابات مردم تمایلاتی را به یک جناح بر اساس پاسخ‌ها مسئولان و جلودارهای آن جناح به مطالبات خود، انتخاب می‌کنند، ارزیابی ما با توجه به حوادث چند سال اخیر و علی‌الخصوص پس از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بر این است که مسیر اعتدال و اصلاحات یکی است.

بزم‌شاهی بیان کرد: معتقدیم که هر آنکس که به دنبال پیشرفت جامعه ایران است و بر خط اعتدال حرکت می‌کند می‌تواند زیر یک چتر قرار گیرد که برای حرکت به سوی تحقق سند چشم‌انداز کشور سودمند است.

وی با ابراز گلایه‌مندی و تأسف از اینکه در هیچ دوره‌ای مسئولان و مدیران به طور صحیح دیدگاه‌ها و مطالبات واقعی را نسنجیده‌اند، تبیین کرد: برگزاری انتخابات در فضای آرام و با اعتماد کامل میان مردم و جریان‌های سیاسی جامعه از سیاست‌های حزب اعتدال و آزادی است.

عضو شورای مرکزی حزب عدالت و آزادی متذکر شد: تبیین شیوه انتخاباتی، تعیین حدود تعاملات با دستگاه‌های نظارتی و اجرایی و چگونگی اجرای این تعاملات، تعیین هدف حزب از شرکت در انتخابات، تعیین حدود ائتلاف حزب با دیگر نیروها از جمله برنامه‌های مدنظر در دهمین کنگره حزب عدالت و آزادی است.

وی در پایان تعامل با اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کشور از جمله سیاست‌های حزب اعتدال و آزادی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار