تابناک: رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به شهروندان توصیه کرد که در زمان تردد برای خریدهای نوروزی در بازارها از کیف خود به خوبی محافظت کنند و مراقب افراد مشکوک، کیف زن و موتورسواران باشند.
کد خبر: ۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹ 26 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سرهنگ ستار خسروی افزود: اسفند ماه جابجایی جمعیت و خانه تکانی و خریدهای نوروزی است و آنچه بیش از همه می تواند به ایجاد امنیت کمک کند رعایت موارد ایمنی و اصول حفاظتی توسط خود شهروندان است.

وی اظهار کرد: در این میان پلیس آگاهی استان در کنار مردم است و برای برقراری امنیت و آرامش در روزهای پایانی سال تلاش می کند.

رییس پلیس آگاهی استان افزود: شهروندان برای خرید سعی کنند تا جایی که ممکن است از کارت های اعتباری استفاده کنند و از جابجایی و حمل و نقل وجوه نقد زیاد خودداری کنند.

وی یادآور شد: در استفاده از کارت های اعتباری نیز باید موارد امنیتی را رعایت کنند و از یادداشت کردن رمز عبور بانک بر روی کارت ها خودداری کنند و مراقب باشند کسی از رمز عبور آنها مطلع نشود.

سرهنگ خسروی همچنین به شهروندان توصیه کرد که خودروهای خود را حتما در پارکینگ های عمومی پارک کنند و از پارک کردن در نقاط کور و خلوت خودداری کنند.

وی همچنین هشدار داد که به هیچ عنوان هنگام ترک خودرو، کیف، وسایل باارزش و ساک های حاوی خرید خود را در صندلی خودرو قرار ندهند.

رییس پلیس آگاهی استان افزود: شهروندان می توانند با رعایت این گونه موارد با آرامش و امنیت کامل و مصون ماندن از دست سارقان و خرده سارقان معتاد به راحتی به خریدهای نوروزی خود بپردازند و سالی نو را آغاز کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار