مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان خبر داد
تابناک: مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: نسبت به دریافت 50 میلیارد و 640 میلیون تومان از محل مبادی ورودی مودیان مالیاتی از خزانه به استان اقدام کرده‌ایم.
کد خبر: ۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱ 24 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، مراد امیری ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر با بیان اینکه ما به عنوان یک شهروند هستیم و از شهرداری به منظور رسیدگی به امورات شهر تشکر می‌کنیم، اظهار کرد: شهرداری اقدامات خوبی مانند روان‌سازی ترافیک را در سطح شهر انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کشور‌های توسعه‌یافته به دلیل دریافت مالیات سبب ایجاد درآمد‌های پایداری برای خود شده‌اند، اضافه کرد: در صورتی که کشور ایران هنوز به درآمد‌های ناشی از فروش نفت وابسته است.

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان با تاکید بر اینکه استان اصفهان از ظرفیت بسیار بالایی در پرداخت مالیات برخوردار است، تصریح کرد: نسبت به دریافت 50 میلیارد و 640 میلیون تومان از محل مبادی ورودی مودیان مالیاتی از خزانه به استان اقدام کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه این موضوع یکی از اقدامات خوبی بوده که در استان اصفهان صورت گرفته است، ادامه داد: استان اصفهان در راستای پرداخت مالیات مردمی به خزانه کشور رتبه 23 را در بین تمام استان‌های کشور دارد.

امیری با اشاره به اینکه استان اصفهان رتبه دوم پرداخت مالیات را در کشور دارد، تاکید کرد: ما در استان با مشکل نبود دفاتر اداره مالیات در سطح شهرستان‌ها و نقاط مختلف مواجه هستیم که این موضوع یکی از نقاط ضعف این اداره است.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر طرح جامع مالیاتی استان در حال تدوین است، افزود: ایجاد ادارات مالیات در سطح شهرستان‌ها به زودی در دستور کار قرار می‌گیرد و طی یک ماه گذشته شرکت پالایش نفت سپاهان به تنهایی 90 درصد مالیات یک ماه استان اصفهان را تامین کرده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان با بیان اینکه در شرایط فعلی شرکت ذوب‌آهن فروش ندارد، گفت: با توجه به این موضوع ارزش افزوده افزایش یافته است.

وی با اشاره به سلیقه‌ای اجرا شدن قانون‌های مالیاتی در نقاط مختلف اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی باید در راستای اجرای قوانین مالیاتی در سطح استان تجدید‌نظر کند.

امیری با تأکید بر اینکه مالیات‌های دریافتی از اصناف باید به صورت تخصصی دریافت شود، ادامه داد: هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی به معاونت تبدیل شده‌اند و نمایندگی‌هایی از مالیات، اصناف و مراجع ذیصلاح در این هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه به چهار درصد از اظهار‌نامه‌‌های مالیاتی رسیدگی می‌شود، تصریح کرد: در صورت رسیدگی به 100 درصد این اظهار‌نامه‌ها شاهد تحولات خوبی در این حوزه هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار