تابناک: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: به دلیل همه گیر بودن ماهواره مجموع اقداماتی که در این خصوص توسط نیروی انتظامی انجام شد برگزاری کلاس‌ها با تاکید بر سواد رسانه‌ای بود.
کد خبر: ۷۴۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰ 09 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ جهانگیر کریمی امروز (یک شنبه) در مراسمی به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به موضوع سواد رسانه‌ای، اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های معاونت اجتماعی آموزش‌های همگانی از طریق مدیریت مشارکت‌های عمومی است.

وی با بیان اینکه در این خصوص با پنج دستگاه مختلف تفاهم نامه ویژه‌ای امضا کردیم، افزود: در این راستا سه فعالیت به صورت مستمر انجام می‌شود. نخستین فعالیت تولید محتوا در حوزه سواد رسانه‌ای است که با 14 دستگاه در بسیج سلامت تولید محتوای مشترک داریم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: توجه به آسیب‌های اجتماعی در این حوزه به ویژه سواد رسانه‌ای برای جامعه ضروری است و می‌طلبد تا در بحث آسیب‌های اجتماعی ارتباط‌مان با دستگاه‌ها بیشتر شود.

کریمی با اشاره به برگزاری همایش‌ها و آموزش‌های مختلف برای ایجاد سواد رسانه‌ای، خاطر نشان کرد: به دلیل همه گیر بودن ماهواره مجموع اقداماتی که در این خصوص توسط نیروی انتظامی انجام شد برگزاری کلاس‌ها با تاکید بر سواد رسانه‌ای بود.

کنترل نامحسوس پارک‌ها و تفرجگاه‌ها

هم چنین، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان، با اشاره به اقدامات نامحسوس نیروهای شخصی برای ایجاد امینت در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها اظهار کرد: خوشبختانه از طریق طرحی که در سطح شهر اصفهان اجرا شده جرایم ارتکابی در این مکان‌ها کاهش یافت.

سرهنگ ستار خسروی افزود: حضور نیروهای شخصی در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها باعث شد که اقدام بزهکاران و افرادی که مخل نظم، امنیت و آرامش مردم هستند به شدت کاهش پیدا کند و این اقدامات تا زمانی که امینت مردم در پارکها حفظ شود برقرار است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار