یوسفی مطرح کرد:
تابناک: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ایجاد مرکز جامع آموزشی برای جامعه پرستاری در اصفهان یک ضرورت است.
کد خبر: ۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸ 22 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، علیرضا یوسفی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز پرستار اظهار داشت: پرستار یک مقوله جدا از نظام درمان نیست بلکه جزء یکی از منظومه های مهم درمانی است که نظام مراقبتی نام دارد.

وی بیان داشت: اگر در این نظام مراقبت، کمبود توانایی علمی و کمبود انگیزه وجود داشته باشد، به طور مسلم نظام خدمات دچار خدشه می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات جامعه پرستاری این است که پرستاران عالم ما می توانند در مجامع بیمارستانی بین المللی و کشورهای پیشرفته دنیا مانند آمریکا و انگلیس، ارایه خدمت کنند و این امر نشان دهنده پرستاران توانمند و با علم در ایران است.

وی اعلام کرد: در استان اصفهان بدنبال احداث یک مرکز جامع آموزشی هستیم که در آن پرستاران که فنی ترین نیروهای استخدامی هستند بتوانند مرتب اطلاعات خود را به روز کنند.

یوسفی گفت: تاکنون معوقه‌های پرستاران طی ده ماهه گذشته پرداخت شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد: در این مراسم از ۱۵۰ پرستار نمونه به مناسبت گرامیداشت روز پرستاری تجلیل شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار