رييس پليس آگاهي استان اصفهان:
تابناک: رييس پليس آگاهي استان اصفهان گفت: اعضاي باند ۹ نفره‌اي كه با همدستي يكديگر اقدام به توزيع مواد مخدر، سرقت و شرارت مي‌كردند در عمليات ويژه و شبانه كارآگاهان پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان اصفهان، شناسايي و دستگير شدند.
کد خبر: ۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵ 21 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ايمنا، سرهنگ ستار خسروي اظهار كرد: در تاريخ ۱۸ بهمن ماه امسال، سرنشينان يك دستگاه خودرو، هنگام سرقت از يك دامداري، مورد شناسايي واحد گشت انتظامي شهرستان اصفهان قرار گرفتند و سرانجام در عمليات تعقيب و گريز، متهمان خودرو را رها كردند و متواري شدند.

وي افزود: خودروي متهمان به پاركينگ منتقل شد و تحت بازرسي قرار گرفت و در جريان بازرسي از آن، مقدار ۲۸۶ گرم هروئين در بسته‌هاي آماده‌ي توزيع كه به شكلي ماهرانه جاسازي شده بود، كشف و خودرو به همراه مواد به پليس مبارزه با مواد مخدر منتقل شد.

رييس پليس آگاهي استان اصفهان تصريح كرد:‌ متهمان كه فكر مي‌كردند خودرو در پاركينگ است، نيمه‌هاي شب با تهديد نگهبان پاركينگ به وسيله سلاح كمري، سراغ خودرو را مي‌گيرند اما وقتي با نبودن آن مواجه مي‌شوند اقدام به سرقت يك دستگاه پژو ۲۰۶ و تعداد ۷۰ باطري و دستگاه پخش خودروهاي ديگر كرده و متواري مي‌شوند.

سرهنگ خسروي خاطرنشان كرد:‌ بلافاصله پس از وقوع اين حادثه، پرونده‌اي در پليس آگاهي استان اصفهان تشكيل شد و پيگيري براي دستگيري سارقان در دستور كار قرار گرفت و در ادامه كارآگاهان دريافتند كه با باند بزرگي به سركردگي يكي از سارقان سابقه‌دار و تحت تعقيب پليس روبرو هستند.

وي اظهار كرد:‌ پس از به دست آمدن اين اطلاعات با اقدامات ويژه و تخصصي پليسي، سرانجام متهم اصلي پرونده در عملياتي ويژه و شبانه به همراه هشت نفر ديگر از همدستانش در مخفيگاه خود، شناسايي و دستگير و در بازرسي از محل، مقدار ۲۹۰ گرم شيشه و ۱۳ گرم هروئين در بسته‌بندي‌هاي آماده‌ي توزيع كشف شد.

رييس پليس آگاهي استان اصفهان افزود:‌ سركرده اين باند، فردي ۳۵ ساله، غيربومي و از افراد باسابقه در زمينه سرقت، توزيع مواد مخدر و شرارت است كه مدت‌ها تحت تعقيب پليس بوده و براي مخفي كردن خود از ديد ماموران به طور مرتب مكان خود را تغيير مي‌داده است.

سرهنگ خسروي با بيان اينكه ۵ نفر از اعضاي اين باند داراي سوابق متعدد كيفري هستند، گفت: متهمان دستگير شده پس از مواجه شدن با مدارك و مستندات پليس و روبرو شدن با شاكيان پرونده، سرانجام به سرقت از پاركينگ و جرايم ديگر اعتراف كردند و با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار