هیئت ها متضرر اول واگذاری سالن ها!
تابناک:با توجه به مشکلات مالی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان و هم چنین مشکلات معارضین ورشگاه نقش جهان، این اداره کل برای اداره هر چه بهتر سالن های ورزشی، آن ها را به مناقصه گذاشته و به مردم واگذار می کند.
کد خبر: ۶۴۳۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷ 21 July 2015

  • به گزارش تابناک اصفهان، با توجه به مشکلات مالی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان و هم چنین مشکلات معارضین ورشگاه نقش جهان، این اداره کل برای اداره هر چه بهتر سالن های ورزشی، آن ها را به مناقصه گذاشته و به مردم واگذار می کند.

این شیوه اداره سالن ها سبب می شود فارغ از تأمین هزینه های این سالن ها، درآمدی هم برای اداره کل از این طریق به دست بیاید. البته مدیرکل هم تأکید داشته است که در این واگذاری ها، به ظرفیت های منطقه ای که سالن ورزشی در آن واقع شده توجه شود و تعداد ساعات مشخصی از سانس این سالن ها در اختیار مردم آن منطقه قرار گیرد.

علیرضا امینازاده، معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان درباره نرخ مزایده سالن‌های ورزشی استان خاطرنشان کرد: شرایط مزایده و نرخ سالن‌ها را اعلام می‌کنیم و تمام هزینه‌ها نیز بر اساس آن نرخ‌ها حساب می‌شود و روسای شهرستان‌ها باید مزایده را با مدیریت برنده شوند.

امینازاده افزود: باید تلاش کنیم که رفع مشکلات ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان مد نظر قرار گیرد و در این زمینه اقدامات موثری انجام شود.

با وجود این مسائل، عده ای مخالف این شیوه برگزاری مزایده و هم چنین واگذاری سالن ها از طریق مزاینده هستند.

از نخستین مخالفان این مزایده ها، برخی هیئت های ورزشی هستند چرا که در این شیوه های واگذاری خیلی از هیئت های ورزشی سالن های تمرین خود را از دست می دهند و از همین رو خیلی از این هیئت ها معترض عملکرد اداره کل می شوند و معتقداند این شیوه سبب می شود تنها حمایت های معدود اداره کل از هیئت ها نیز از بین برود.

از جمله افرادی که به این روند معترض بود، سروش اسماعیلی، رئیس سابق هیئت بدمینتون استان اصفهان است. وی در این گفت و گویی پس از استعفا از هیئت بدمینتون تأکید کرده بود: متأسفانه اداره کل آن حمایت های لازم را از ما نداشت، این در حالی بود که ما عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته بودیم و در سطح کشور با وجود مشکلات سوم شده بودیم.

وی ادامه داد: با وجود این عملکرد مناسب تنها سالن اختصاصی تمرین بدمینتون را هم از ما گرفتند و دلیلش این بود که اداره کل ورزش و جوانان تأکید داشت که هیئت باید در این مزاینده ها شرکت می کرد!

البته فارغ از این هیئت ها عده دیگری هم مثل ساکنان مناطق و افراد دیگر به این شیوه مزایده و واگذاری سالن های ورزشی به مردم معترض اند که در روز های آینده به بررسی صحبت های آن ها می پردازیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار