مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبر داد
تابناک: مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: طرح جامع مصرف بهینه آب شرب استان اصفهان در حال تدوین است و در جهت صرفه‌جویی نیز سیستم‌های کاهنده در نهادها و دستگاه‌های دولتی نصب شده‌اند.
کد خبر: ۶۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱ 13 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، منصور شیشه فروش پیش از ظهر امروز در نشست خبری همایش ملی مصرف بهینه آب در صنعت اظهار کرد: چند سالی است کمبود منابع آبی در استان را شاهد هستیم و در همین راستا مدیریت بحران وارد میدان شد و توانست طرح جامع خطرپذیری استان را با مشارکت دانشگاه‌های استان تهیه و در اختیار دستگاه‌های مختلف قرار دهد.

وی ادامه داد: طرح جامع مصرف بهینه آب شرب در حال تهیه است، علاوه بر آن در جهت صرفه‌جویی نیز سیستم‌های کاهنده در نهادها و دستگاه‌های دولتی نصب شده‌اند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان یادآور شد: دستگاه‌های مختلف را ملزم کردیم که منابع استراتژیک آب شرب داشته باشند.

وی با بیان اینکه طرح جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی را به شهرداری‌ها تکلیف کردیم، اضافه کرد: نیاز است از طرح بازچرخانی آب در صنایع نیز استفاده شود.

شیشه‌فروش تاکید کرد: امیدواریم با استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری جهت آبیاری فضای سبز، همکاری بیشتری در راستای صرفه‌جویی منابع آبی را در استان شاهد باشیم.

* افزایش دما در ایران نسبت به مقیاس سیاره‌ای سه برابر بیشتر است

در ادامه ابوالفضل مسعودیان استاد هواشناسی دانشگاه اصفهان اظهار کرد: اصفهان با توجه به موقعیت جغرافیایی خود توان پشتیبانی تعداد محدودی از جمعیت را دارا است.

وی افزود: افزایش دما در ایران نسبت به مقیاس سیاره‌ای سه برابر بیشتر است، هر چه دما بیشتر باشد نیاز آبی هم بالاتر می‌رود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار