اتفاقی جدید در ورزش؛
تابناک: سرمربی تیم واترپلوی اصفهان می‌گوید داور به یکی از بازیکنان جوان تیم‌اش به شوخی یا جدی فحاشی کرده و این کاري ناشایست برای یک داور است.
کد خبر: ۶۱۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰ 19 February 2015
به گزارش تابناک به نقل ایسنا، سپيده بهروز‌فر، با اشاره به اینکه سطح مسابقات جام خليج فارس بسیار پایین بود، اظهار‌کرد: سطح داوری این مسابقات بالا بود و داوران با ادبی در این تورنومنت قضاوت مي كردند. (باخنده)

وی افزود: نمی‌دانم چرا داوران با دید منفی به اصفهان نگاه می‌کنند، در این مسابقات دو داور حضور داشتند که تمام بازی‌ها و دیدارها را سوت می‌زدند و با اصفهان سر لج افتاده بودند.

سرمربی تیم واترپلوی اصفهان با اشاره به اینکه بهانهٔ داوران شرکت نکردن اصفهان در دوره‌های قبلی بوده است اضافه کرد: به ما می‌گفتند که شما در مسابقات سال گذشته نبوده‌اید و از قوانین جدید اطلاع ندارید، اما من به بازیکنان همهٔ نکات داوری را آموزش داده بودم و نکات داوری را تمام بازيكنان می‌دانستند.

غرض داشتن داوران به تیم اصفهانی

بهروز‌فر افزود: نمی‌دانم چرا داوران به تیم ما غرض داشتند و دو سال پیش که در مسابقات شرکت کردیم همین اتفاقات افتاد و باعث شد که ما از آن بازی‌ها انصراف دهیم. من شخصیت بحث‌وجدل با داور را ندارم و اگر داور با حرف قانع نشد با صدا بلند کردن حرف نمی‌زنم، اما نمی‌دانم چرا داوران این‌گونه با ما رفتار کردند.

وی خاطرنشان‌کرد: بازیکنان من تنها اعتراض‌های کوچکی به داور داشتند که داور به راحتی آن‌ها را از بازی بیرون می‌کشید به طور مثال 2 نفر از بازیکنان من مدرک داوری واتر پولو دارند که در صحنه‌ای توپ به دست دروازه‌بان تیم حریف خورد و به کرنر رفت، اما داور کرنر نگرفت و وقتی بازیکنان من به آرامی به داور اعتراض کرد، داور آن‌ها را از بازی بیرون کشید و گفت که بازیکن حق اعتراض ندارد.

سرمربی تیم واترپلوی اصفهان، اضافه‌کرد: بعد از آن سرپرست تیم را که عضو کمیته انظباطی بازی‌ها بود برای اعتراض پیش داوران فرستادیم که داور با لحنی بسیار زشت و زننده اعتراض سرپرست ما را قبول نکرد که واقعاً اینگونه حرکات درشان یک داور نیست.

فحاشی داور به بازیکن جوان تیم

بهروز‌فر در پاسخ به این سؤال که آیا فحاشی از طرف داور به بازیکنان تیم صورت گرفته است یا خیر؟ گفت: فحاشی که بوده است، اما نمی‌دانم که داور به شوخی فحاشی کرده یا جدی، آن حرف زشت را به بازیکن ما گفته است، به شوخی یا جدی داور نباید اینگونه الفاظ زشت را به کار ‌برد، زیرا داوران الگوی بازیکنان نیز هستند.

وی تصریح کرد: داوری به‌ گونه‌ای بود که تیم ما مقابل قزوین و شیراز تنها 3 بازیکن به دليل اخراج اشتباه داوران داخل آب داشت و داوران تمام بازیکنان ما را از نظر روحي تحت تاثير قرار داده بودند به همين دليل نمی‌توانستند بازی خود را ارائه کنند.

به گزارش ایسنا؛ مسابقات جام خلیج‌فارس واترپلوی بانوان صبح روز دوشنبه 27 بهمن ما در استان تهران برگزار شد که استان‌های قزوین، شیراز، زنجان، ارومیه و اصفهان حضور داشتند و این مسابقات شامگاه سه‌شنبه 28 بهمن به اتمام رسیده است. تیم واترپلوی بانوان اصفهان در این رقابت‌ها نتوانست جایگاهی بهتر از 5 را برای خود کسب کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار