استاندار اصفهان خبر داد:
تابناک: رسول زرگرپور از فرار مالیاتی 9 میلیارد تومانی در استان خبر داد و گفت: هر جنس باید فاکتور خرید داشته باشد چرا که باید از نحوه خرید آن مطلع باشیم.
کد خبر: ۵۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ 06 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، استاندار اصفهان امروز (دوشنبه) در جلسه شورای مسکن استان اظهار کرد: اراده رییس جمهور و دولت تدبیر و امید در جهت اجرای تمام تعهدات دولت قبلی در خصوص پروژه‌های مسکن مهر است.

وی با بیان اینکه استان اصفهان در تحلیل واحدهای مسکونی مهر در کشور جلوتر است، افزود: هر دستگاه خدمات رسان در این زمینه باید فرابخشی نگاه کنند، به این معنا که با نهادهای دیگر همکاری کنند و در صورت کمبود بودجه، نباید پروژه‌ها متوقف شود.

استاندار اصفهان درباره مشکلات رخ داده در پرداخت مالیات، گفت: فاکتورهای میلگرد و سیمان به خریداران یا همان سازندگان مسکن ارائه می شود، اما برخی مصالح ارزان مثل آجر و گچ بدون فاکتور ارائه شده و دلیل سختگیری در این زمینه این است که پیمانکاران مسکن از مصالح گران‌تر، اما قوی‌تر که عمر خانه را تا 50 سال می‌رساند، استفاده کنند.

زرگرپور اضافه کرد: مصالحی که فاکتور آن ارائه می‌شود، مالیات ارزش افزوده آن پرداخت شده است، اما برخی مصالح ساختمانی که بدون فاکتور ارائه شده، مورد بحث با اداره مالیات است که در این راستا پیشنهاد می‌کنیم معاونت عمرانی استانداری رقمی را به عنوان علی الرأس دریافت مالیات محاسبه کند تا اداره مالیات نیز آن را اخذ کند.

وی از فرار مالیاتی 9 میلیارد تومانی در استان خبر داد و گفت: هر جنس باید فاکتور خرید داشته باشد چرا که باید از نحوه خرید آن مطلع باشیم.

استاندار اصفهان همچنین خواستار تأمین اعتبار پروژه‌های خدمت رسانی در فولادشهر در وزارت راه و مسکن و شهرسازی شد و افزود: در حال حاضر 26 واحد مسکونی مهر در استان اصفهان آماده واگذاری به متقاضیان است و 25 هزار واحد دیگر نیز در حال تکمیل است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار