رئیس هیئت ورزش همگانی فولادشهر گفت: مسابقات فوتسال ویژه مساجد سطح شهر فولادشهر با هدف ایجاد همدلی و اتحاد بیشتر برگزار شد که نتایج خوبی به همراه داشت.
کد خبر: ۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۹ 17 February 2015

به گزارش تابناک، رضا بهدانی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر یک دوره مسابقات فوتسال ویژه محلات سطح شهر فولادشهر برنامه‌ریزی شد و به اجرا رسید.

وی ادامه داد: در این مسابقات 14 تیم حضور داشتند که به صورت دو حذفی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم‌های مسجد‌النبی، مسجد امام حسن عسگری و مسجد امام حسن مجتبی عناوین برتر را کسب کردند.

رئیس هیئت ورزش همگانی فولادشهر با اشاره به استقبال خوب صورت گرفته از این رقابت‌ها تصریح کرد: بیشتر بازیکنان شرکت‌کننده در رقابت‌ها سابقه بازی در تیم‌های کشوری را داشتند، از این رو سطح مسابقات بسیار بالا بود و با توجه به استقبال صورت گرفته مقرر شد این جام به صورت ثابت هر ساله برگزار شود.

وی به برگزاری همایش بادبادک بازی با عنوان زنده‌باد زندگی، زنده‌باد کودکی اشاره کرد و افزود: استقبال از همایش پرواز بادبادک‌ها به میزانی بود که تصمیم گرفتیم این برنامه را در تقویم سالانه هیئت بگنجانیم.

بهدانی تاکید کرد: استقبال قابل توجهی از این همایش انجام شد و در آستانه سال جدید هزینه حاصله از فروش بادبادک‌ها به امور خیریه اختصاص پیدا کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار