یاحی مطرح کرد:
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با تاکید به این نکته که باید پژوهش و تحقیقات به ثروت تبدیل شود، گفت: باید این موضوع انشا «علم بهتر است یا ثروت» را تبدیل به علم دانایی که فردوسی از آن یاد کرده بکنیم.
کد خبر: ۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳ 17 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، رسول یاحی ظهر امروز در هفتمین همایش پژوهش و فناوری استان اصفهان با اشاره ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل مطرح شده امروز مسئله شرکت‌های دانش‌بنیان است.

وی افزود: در چند ماهه گذشته نیز معاون اول رئیس‌جمهور از شرکت‌های دانش‌بنیان بازدید کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان تصریح کرد: در دهه‌های اخیر تحولی‌های بسیار زیادی در بخش صنعت به وجود آمده و آن رشد و فناوری و رسیدن به دانایی است.

وی ادامه داد: استان اصفهان به عنوان یکی از صنعتی‌ترین استان‌های کشور مطرح است و ما در پاسخ افرادی که می‌گویند چرا ذوب‌آهن و فولاد پاسخ می‌دهیم که به وجود این صنایع در اصفهان افتخار می‌کنیم.

یاحی گفت: فرآیند صنعت با کار سنتی متفاوت است و امروز باید تجدید‌نظری در خصوص شرکت‌های دانش‌بنیان صورت گیرد و در اولویت‌ها و به عنوان یک جهاد بزرگ از آن نام برده شود.

وی با تاکید به این نکته که باید پژوهش و تحقیقات به ثروت تبدیل شود، بیان کرد: باید این موضوع انشا «علم بهتر است یا ثروت» را تبدیل به علم دانایی که فردوسی از آن یاد کرده بکنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان افزود: علم مقدمه‌ای بر ثروت است و ثروتی که بر اثر علم به دست آید جایگاه بسیار بالایی دارد.

وی با اشاره به اینکه باید در این جایگاه تخصص و تعهد هر کدام در جای خود مورد بررسی قرار گیرند، تصریح کرد: طرح و برنامه، تامین تسهیلات، مشارکت، داشتن زیربنا از جمله مواردی است که تبدیل علم به ثروت باید مد نظر قرار گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار