برای حضور در سه میدان لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان
تابناک: در شرایطی که خیال ذوبی‌ها بابت دروازه برای لیگ پانزدهم آسوده است، سپاهانی‌ها هنوز تکلیف دروازه‌بان نخست خود را مشخص نکرده‌اند.
کد خبر: ۵۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱ 03 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، دو تیم اصفهانی زودتر از سایر تیم‌های لیگ برتری تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور در لیگ پانزدهم آغاز کرده‌اند و مراحل آماده‌سازی خود را برای شرکت در مسابقات پشت سر می‌گذرانند.

تیم ذوب‌آهن برای لیگ چهاردهم رشید مظاهری و محمدباقر صادقی را به عنوان دروازه‌بان در اختیار داشت که برخلاف پیش‌بینی‌ها مظاهری به عنوان دروازه‌بان نخست اکثر بازی‌های لیگ درون دروازه این تیم بازی کرد و در پایان لیگ نیز موفق شد عملکرد قابل توجهی را به خود اختصاص بدهد.

ذوبی‌ها با توجه به رضایتی که از عملکرد مظاهری داشتند، قرارداد وی را به مدت سه فصل دیگر تمدید کردند تا خیالشان از بابت دروازه تا حدود زیادی راحت شود.

تیم سپاهان نیز به عنوان قهرمان لیگ چهاردهم رحمان احمدی و شهاب گردان را در مقام دو ملی‌پوش سابق در اختیار داشت که احمدی در ابتدای فصل، سنگربان فیکس طلایی‌پوشان محسوب می‌شد اما در مقطعی از فصل، گردان جانشین وی شده که از قضا با امتیاز گیری حداکثری سپاهانی‌ها همراه بود.

حال و در روزهای گرم نقل و انتقالات، احمدی نغمه جدایی سر داده است و آخرین خبرها از قرارداد داخلی وی با تیم تراکتورسازی خبر می‌دهد که البته تکذیب شد و وی در تمرین امروز تیمش شرکت کرد.

در مورد دلایل جدایی احمدی احتمالات زیادی مطرح می‌شود و برخی آنرا به عدم اعتقاد کادر فنی به وی و برخی دیگر نیز به بالا بودن رقم مالی درخواستی‌اش از سپاهان نسبت می‌دهند اما آنچه مسلم است تیم اصفهانی برای درون دروازه‌اش باید فکری جدی داشته باشند.

تیم سپاهان فصل آینده به طور همزمان باید در سه جبهه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا مبارزه کند و ضرورت حضور دو دروازه‌بان آماده و با توانایی فنی در این تیم به شدت احساس می‌شود و به طور حتم سرمربی سپاهان نیز این نکته را برای تیمی که داعیه قهرمانی دارد، لحاظ خواهد کرد.

فعلاً که گمانه‌زنی‌ها از توافق اولیه احمدی با سپاهان خبر می‌دهد و در صورتی که احمدی در این تیم ماندنی شود، خیال کادر فنی از بابت دروازه آسوده شده و به فکر ترمیم سایر پست‌ها خواهند بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار