تابناک: مدافع فصل گذشته سپاهان بعد از قطعی شدت جدایی‌اش از این تیم، گفت: از تیم‌های تهرانی و اصفهانی پیشنهاد دارم که در روز‌های آینده یکی را انتخاب می‌کنم.
کد خبر: ۵۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵ 28 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمد علی احمدی درباره شرایطش بعد از اتمام لیگ چهاردهم، اظها‌ر کرد: در حال‌ حاضر قراردادی با سپاهان ندارم و بازیکن آزاد محسوب می شوم. بعد از اتمام لیگ هم مسئولان سپاهان برای تمدید قرارداد با من تماس نگرفتند و فقط برای حضور در تمرینات از من دعوت کردند.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: من هم به دلیل نداشتن قرارداد در تمرینات شرکت نکردم. صحبت‌هایی شنیدم که حسین فرکی من را برای فصل آینده هم می‌خواهد، اما خبری نشد. بعد از این به دنبال تیم فصل آینده‌ام بودم و احتمالا در روزهای آینده با یکی از تیم‌هایی که پیشنهاد داده‌اند قرارداد ببندم.

بازیکن فصل گذشته سپاهان درباره پیشنهاداتش، گفت: چند تیم مختلف پیشنهاد داده‌اند که دو تیم جزو تیم‌های بالای جدولی هستند. خودم هم به دنبال این هستم در تیمی بازی کنم که حرف زیادی برای گفتن داشته باشم، اما تمام اینها در روزهای آینده مشخص می‌شود.

احمدی درباره خروج از اصفهان بعد از چند سال بازی در دو تیم سپاهان و ذوب آهن، اظها‌ر کرد: احتمال این که از اصفهان خارج نشوم، وجود دارد. تیم‌هایی که پیشنهاد داده‌اند از تهران و اصفهان هستند. احتمال این که در تهران هم مشغول به فو‌تبا‌ل شوم وجود دارد. چند سال خوب را در اصفهان داشتم و با هر دو تیم توانستم افتخاراتی را به دست بیاورم.

مدافع فصل گذشته سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا ذوب آهن تیم اصفهانی‌ای است که به او پیشنهاد داده؟ تصریح کرد: مسئولان ذوب آهن هم پیشنهاداتی را داده‌اند، ولی هنوز قطعی نشده است. به دنبال این هستم که بهترین انتخاب را بکنم.

وی درباره عملکردش در سپاهان خاطر‌ نشان کرد: به مدت چهار سال در این تیم مشغول به بازی بودم و از عملکردم راضی هستم. در این فصل هم با توجه به مصدومیتم بازی‌های خوبی را انجام دادم. در چند پست مختلف برای سپاهان بازی کردم و خدا را شکر که برای این تیم چیزی کم نگذاشتم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار