تابناک: فردي كه با ايجاد صفحه‌اي در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي موبايلي، اقدام به انتشار تصاوير خانوادگي و مطالب توهين آميز بر عليه يكي از شهروندان مي‌کرد شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۵۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲ 24 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از پايگاه خبري پليس، رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان با اعلام اين خبر گفت: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فردي با ايجاد صفحه‌اي در يكي از شبكه هاي اجتماعي موبايلي ، اقدام به انتشار تصاوير خانوادگي و مطالب توهين آميز بر عليه او مي‌نمايد، موضوع در دستور كار كارشناسان و كاراگاهان اين پليس قرار گرفت.

سرهنگ "مرتضوي" اظهار کرد: با تلاش بي وقفه كارآگاهان پليس فتا و انجام اقدامات تخصصي متهم شناسايي و دستگير شد.

وي افزود: متهم با توجه به ادله و مستندات جرم، صراحتاً به بزه انتسابي اقرار و اختلاف با شاكي را به عنوان انگيزه اصلي براي اين عمل مجرمانه اعلام داشت.

سرهنگ "مرتضوي" بر رعايت اصول محرمانگي و حفاظت از اطلاعات خصوصي و شخصي موجب صيانت كاربران و پيشگيري از جرائم سايبری تاکید کرد وگفت: هيچ گاه به افرادي كه در فضاي مجازي آشنا مي‌شويد اعتماد نكنيد .

وی افزود: پليس فتا با افرادي كه اقدام به انتشار مطالب توهين آميز، فيلم و تصاوير خصوصي شهروندان مي‌کنند به شدت برخورد خواهد کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار