تابناک: با توجه به اینکه دفاع مقدس یکی از مسائلی است که اصفهان در آن حرف های بسیاری برای گفتن داشته اما متأسفانه فعالیت خاص و جدیدی در راستای به نمایش گذاشتن آن توسط صداو سیما استان صورت نگرفته است.
کد خبر: ۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴ 15 February 2015
به گزارش تابناک، اصفهان یکی از شهرهایی بوده که مردم آن در طول 8 سال دفاع مقدس حماسه های بسیاری در عرصه جنگ و مقاومت انجام دادند و از همه چیز خود برای این کشور گذشتند.

در کنار آن سرداران و فرماندهان بزرگی نیز از این استان در نبردهای حق علیه باطل حضور داشتند به گونه ای که برگ برگ تاریخ پرشکوه انقلاب و دفاع مقدس با حماسه آفرینی های سردارانی همچون همت، خرازی، کاظمی و ردانی پور رقم خورده است.

زنده نگه داشتن این حماسه ها و بزرگی ها یکی از وظایف کوچکی است که ما باید در زمانی که دشمن سعی دارد الگو ها و اسطوره های دروغین خود را بر ما قالب کند، باید بر آن توجه کنیم. به تصویر کشیدن حماسه های بزرگ سرداران و فرماندهان دفاع مقدس در قالب فیلم ها و برنامه های تلویزیونی یکی از راه هایی است که در این عرصه می توانیم از آن استفاده کنیم.

صداو سیما مرکز اصفهان به عنوان یکی از نهادهایی که وظیفه تولید و تهیه فیلم های کوتاه و بلند در این زمنیه را دارد، آنگونه که باید و شاید کار خاصی انجام نداده و با توجه به قابلیت و ظرفیت موجود در استان اصفهان فعالیت های خاصی صورت نگرفته است.

بیشتر برنامه های دفاع مقدس در شبکه استانی اصفهان در طول سال مربوط به هفته دفاع مقدس شده و در طول سال کار زیادی صورت نمی گیرد.

به نظر می رسد، دفاع مقدس در صداو سیمای مرکز اصفهان به غیر از هفته دفاع مقدس فقط به پخش یک کلیپ چند دقیقه ای بعد از اذان، تکرار فیلم ها و سریال های دفاع مقدس و پخش چند مستند در طول سال از آن سال ها منحصر شده و استفاده از برنامه ها و طرح های جدید برای به تصویر کشیدن حماسه های آن سال ها معنایی ندارد.

انتظار می رود، مدیریت جدید صداو سیما اصفهان که گفته می شود اشراف خوبی نسبت به استان اصفهان دارد، توجه ویژه ای به این قابلیت بزرگ اصفهان کرده و توجه ویژه ای نسبت به دفاع مقدس داشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
يك رزمنده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
ما هم اميدواريم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار