رئیس شورای اسلامی فولادشهر:
تابناک: رئیس شورای اسلامی فولادشهر گفت: اعضای شورای اسلامی فولادشهر با حفظ انسجام، شهردار را انتخاب می‌کنند.
کد خبر: ۴۹۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸ 17 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حسن عباسی ظهر امروز در مراسم معارفه حسین ایزدی به عنوان سرپرست شهرداری فولادشهر اظهار کرد: مسئولیت‌ها ماندگار نیستند و باید در هر جایگاهی که هستیم بتوانیم به درستی به وظایف خود عمل کنیم، چراکه سربلندی یک مدیر در میزان خدمت و انجام وظیفه نمود پیدا می‌کند.

وی افزود: شهردار سابق فولادشهر طی 20 ماه تصدی خود در پست شهرداری با تعامل و همکاری خوب خود با شورای اسلامی و شهرداری تلاش‌های زیادی برای پیشرفت و توسعه این شهر کردند که ثمرات این همدلی نیز به خوبی مشخص است.

رئیس شورای اسلامی فولادشهر تصریح کرد: با قبول استعفای حسین امیری، اعضای شورای شهر با حمایت کامل خود حسین ایزدی که از مدیران با سابقه و از بدنه شهرداری است را با توجه به تجربه و جدیت وی در کار، تا زمان انتخاب شهردار به عنوان سرپرست شهرداری فولادشهر انتخاب کردند.

عباسی با اشاره به اینکه قبول سرپرستی شهرداری با توجه به شرایط حاضر، مسئولیت سختی است، اضافه کرد: مجموعه شهرداری مثل حلقه‌های زنجیر به هم متصل هستند و اگر هماهنگ و پیوسته کار کنند، می‌توانند بار مسئولیت خود را سربلند به سر منزل مقصود هدایت کنند بنابر این تمامی مدیران باید با همراهی سرپرست شهرداری خروجی مطلوبی را برنامه‌ریزی کنند و به شهروندان پاسخگو باشند.

وی توضیح داد: شورای اسلامی و شهرداری دو بازوی مدیریت شهری هستند و اگر هر دو در یک جهت هماهنگ و با اهداف مشخص و برنامه‌ریزی شده حرکت کنند، رضایت مردم را به دنبال دارد.

رئیس شورای اسلامی فولادشهر در خصوص انتخاب شهردار نیز بیان کرد: در حال حاضر شورای شهر با یک انسجام و وحدت درونی در حال بررسی گزینه‌های مورد نظر است تا در فرصت باقی‌مانده در دوره چهارم بتوانیم خدمات کیفی و بهتری به شهروندان ارائه دهیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار