ویسی در نشست خبری مطرح کرد؛
تابناک: سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: حق استقلال خوزستان باخت نبود و در این مسابقه شکست تلخی داشتیم اما امتیاز مسابقه از دست رفت.
کد خبر: ۴۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷ 15 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از مهر، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شاداب و بانشاط بودیم اما شکست این مسابقه تلخی بود زیرا ما می‌توانستیم نه تنها بازنده نباشیم، بلکه برنده باشیم.

وی افزود: شجاعانه به مصاف ذوب‌آهن رفتیم و بازی به سود ذوب‌آهن رقم خورد که به آنها تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: در رختکن با بازیکنان صحبت کردم که نباید با داور و کمک آن درگیر شوند و تصمیمات داور قابل احترام است؛ با اینکه خودم اعتقاد داشتم که خطای هند بازیکن ذوب‌آهن پنالتی بود، اعتراضی نکردم زیرا فایده‌ای ندارد و در اعتراضات به داور بی‌احترامی می‌شود.

وی درباره مشکلات تیمش گفت: مشکل ما خط دفاعی و بازیکنان نیست بلکه مشکل نوع گل خوردن ما است که راحت گل می‌خوریم و در ۵ بازی ۱۲ گل خوردیم که بسیار زننده است و باید در این زمینه تمرکز کنیم که وضعیت دفاعی ما بهتر شود.

سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره اخراج بازیکن تیمش در نیمه دوم خاطرنشان کرد: شرایط نامناسب بود و نمی‌دانم آن اخراج درست بود یا خیر اما در کل بازیکن ما حق اعتراض نداشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار