تابناک: مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: طی 10 ماه امسال، 946 نفر در حوادث ترافیکی استان اصفهان جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته، سه دهم درصد کاهش را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹ 15 February 2015

به گزارش تابناک، علی سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: از مجموع تلفات حوادث ترافیکی 10 ماه اخیر در این استان 946 نفر در حوادث ترافیکی استان اصفهان جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با مدت‌زمان مشابه سال گذشته، سه‌ دهم درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه متوفیان 218 نفر زن و 728 نفر مرد بودند، افزود: بیشترین تلفات حوادث ترافیکی با 520 مورد در جاده‌های برون‌شهری و پس‌ از آن با 365 مورد تلفات انسانی در مسیرهای درون‌شهری بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین 43 مورد از تلفات در جاده‌های روستایی و 15 مورد مربوط به جاده‌های خارج استان و سه مورد نامعلوم گزارش‌ شده است.

وی ادامه داد: در 10 ماه امسال 19 هزار و 92 مصدوم حوادث ترافیکی به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان و مراکز تابعه مراجعه کردند که از این تعداد13 هزار و 716 نفر مرد و 5 هزار و 376 نفر زن بودند.

سلیمان‌پور گفت: مصدومین حوادث ترافیکی 10 ماه اخیر امسال در مقایسه با مدت‌زمان مشابه سال قبل، یک و شش‌ دهم درصد کاهش‌ یافته است.

وی در ادامه به آمار اجساد معاینه شده ناشی از سوءمصرف مواد مخدر که در اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان و مراکز تابعه مورد معاینه قرار گرفتند اشاره و بیان کرد: در مدت 10 ماه گذشته تعداد 158 نفر شامل 18 زن و 140مرد مورد معاینه قرار گرفتند که نسبت به مدت مشابه سال قبل معادل 37.3 دهم درصد کاهشداشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار