سلیمانی‌پور :
تابناک: مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: از مجموع تلفات حوادث ترافیکی ده ماهه اخیر امسال در این استان ۲۱۸ نفر زن و ۷۲۸ نفر مرد بودند.
کد خبر: ۴۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۰ 14 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، علی سلیمانی‌پور با اشاره به اینکه در ده ماهه اخیر امسال، ۹۴۶ نفر در حوادث ترافیکی استان جان خود را از دست دادند که بیشترین تلفات ناشی از حوادث جاده های برون شهری بوده است، اظهار داشت: آمار ده ماهه امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته، ۳ دهم درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی بیان داشت: از مجموع تلفات حوادث ترافیکی ده ماهه اخیر امسال در این استان ۲۱۸ نفر زن و ۷۲۸ نفر مرد بودند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان خاطرنشان کرد: بیشترین تلفات حوادث ترافیکی با ۵۲۰ مورد در جاده‌های برون شهری و پس از آن با ۳۶۵ مورد در مسیرهای درون شهری، ۴۳ مورد در جاده‌های روستایی، ۱۵ مورد مربوط به جاده های خارج استان و سه مورد نامعلوم گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین در ده ماهه اخیر امسال، ۱۹ هزار و ۹۲ مصدوم حوادث ترافیکی به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان و مراکز تابعه مراجعه کردند که از این تعداد ۱۳ هزار و ۷۱۶ نفر مرد و ۵ هزار و ۳۷۶ نفر زن هستند.

سلیمانی پور بیان داشت: لازم به ذکر است مصدومین حوادث ترافیکی ده ماهه اخیر امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل، یک و شش دهم درصد کاهش یافته است.

وی همچنین به آمار متقاضیان دریافت مجوز سقط درمانی در پزشکی قانونی استان اصفهان اشاره کرد و اعلام داشت: در ده ماهه اخیر سال ۱۳۹۳ تعداد ۴۵۱ نفر برای دریافت مجوز سقط درمانی به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مراجعه و ۳۶۵ نفر از آنها مجوز سقط درمانی دریافت کرده اند.

سلیمانی پور بیان داشت: لازم به ذکراست تعداد متقاضیان سقط درمانی در ده ماهه اخیر سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸و چهار دهم درصد رشد داشته است.

وی اظهار داشت: در ده ماهه اخیر سالجاری آمار اجساد معاینه شده ناشی از سوء مصرف مواد مخدر که در اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان و مراکز تابعه مورد معاینه قرار گرفته اند ۱۵۸نفر شامل ۱۸ زن و ۱۴۰مرد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل معادل ۳۷ درصد کاهش داشته است
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار