رييس پليس فتا استان اصفهان خبر داد:
تابناک: رييس پليس فتا استان اصفهان اعلام كرد: زن جواني كه عكس‌هاي شخصي يكي از شهروندان را در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي موبايلي منتشر كرده بود، توسط كارآگاهان پليس فتا استان اصفهان شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۴۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 15 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ايمنا، سرهنگ مرتضوي گفت: زن جواني با مراجعه به پليس فتا اعلام كرد كه فرد ناشناسي در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي موبايلي، صفحه‌اي با نام وي ايجاد كرده و در آن تعدادي از تصاوير شخصي و خصوصي او را به نمايش گذاشته و موجبات هتك حيثيت وي را به وجود آورده است.

رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان افزود: با اظهارات اين زن جوان، پرونده مقدماتي تشكيل و با انجام تحقيقات لازم در فضاي سايبر و پيگيري هاي فني صورت گرفته، متهم توسط كارآگاهان پليس فتا شناسايي و دستگير شد.

وي تصريح كرد:‌ متهم كه زن جواني بود در برابر مدارك مستند و ادله محكم پليس به بزه انتسابي اقرار و انگيزه خود را هتك حيثيت و انتقام جويي به علت اختلافات قبلي با شاكي عنوان كرد.

سرهنگ مرتضوي به تمامي افرادي كه به هر نحو اقدام به هتك حيثيت در محيط مجازي مي‌كنند هشدار داد و گفت: براساس قانون جرايم رايانه‌اي، هركس به وسيله سامانه‌هاي رايانه‌اي و فضاي مجازي، موجبات هتك حيثيت شهروندان را فراهم كند افزون بر اعاده حيثيت به حبس و جزاي نقدي محكوم مي‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار