تابناک: معاون امور بازرگانی و توسعه و تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: در سال آینده با باز شدن فضای سیاسی کشور به طبع فضای اقتصادی نیز باز خواهد شد و قطعاً شاهد رونق و بهتر شدن فضای نمایشگاهی و صنعتی کشور خواهیم بود.
کد خبر: ۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵ 14 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا محمدرضا مجیری روزگذشته (پنجشنبه) در حاشیه افتتاح 11 همین نمایشگاه خودرو در نمایشگاه بین المللی استان اصفهان اظهار کرد: سال گذشته استقبال بیشتری از این نمایشگاه رخ داده بود و امسال فقط 12 شرکت کننده حضور دارند.

وی با اشاره به چرایی عدم استقبال از نمایشگاه صنعت خودرو افزود: این سؤال یک پاسخ دارد اینکه کشور در حال حاضر با رکود و مشکلات ناشی از فضای سیاسی دست و پنجه نرم می‌کند و به همین دلیل نمایشگاه‌ها هم با رکود مواجه هستند.

معاون امور بازرگانی و توسعه و تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان ادامه داد: در سال آینده با باز شدن فضای سیاسی کشور به طبع فضای اقتصادی نیز باز خواهد شد و قطعاً شاهد رونق و بهتر شدن فضای نمایشگاهی و صنعتی کشور خواهیم بود.

مجیری تاکید کرد: باز شدن فضای سیاسی و اقتصادی کشور باعث می‌شود تا اقتصاد کشور روی خوب خود را نمایش دهد و قطعاً شاهد رشد اقتصاد کشور خواهیم بود.

وی ادامه داد: رشد کیفی یکی از اتفاقات مهمی است که پس از حاصل شدن نتیجه در مذاکرات رخ خواهد داد و این رشد کیفی در صنعت، تجارت و بازرگانی قطعاً نمایش بهتری خواهد داشت.

معاون امور بازرگانی و توسعه و تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه نمی‌توانیم بگوییم شرایط تحریمی هیچ تاثیری نداشته است، گفت: رکود حاصل تحریم‌هایی است که سال‌ها بر این کشور حاکم بوده و قطعاً پس از باز شدن فضا خواهید دید که تولیدات داخلی با چه رونقی به بازار عرضه خواهند شد چراکه امروز تحریم‌ها روی تولید به شدت تأثیر گذاشته و قطعاً با برداشته شدن این فشار تولید کنندگان داخلی در کنار رقبا قرار خواهند گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار