امام جمعه شهرستان دلیجان:
تابناک: امام جمعه شهرستان دلیجان گفت: ایران اسلامی تجربه خوبی از مذاکرات ندارد، از این رو رهبر معظم انقلاب به دلیل بد عهدی و بی منطق بودن طرف مقابل، فرمودند من به مذاکرات خوشبین نیستم.
کد خبر: ۴۶۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ 12 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از رسا، حجت الاسلام محمد تقی کرامتی، امام جمعه شهرستان دلیجان، با اشاره به این که مذاکرات هسته ای راهکاری است برای حل بسیاری از مشکلات، گفت: مذاکره قواعد و اصولی دارد که اگر رعایت نشود، منافع ملت مذاکره کننده ضایع خواهد شد.



وی افزود: طرف مذاکره کننده با ایران، کشورهای قدرتمند و متخاصمی هستند که ابایی ندارند تا دشمنی خود را به شکل های گوناگونی نشان دهند و ملت ایران تمام جنایات آنها را به یاد دارد.



حجت الاسلام کرامتی با اشاره به این که با چنین قدرت هایی که پایبند به اصول و قوانین نیستند، نمی شود وارد مذاکره شد، گفت: در طول مذاکرات اخیر و گذشته ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی، شاهد بوده ایم که در مواقع حساس بر اصول پایبند نبوده اند.



امام جمعه شهرستان دلیجان گفت: ایران اسلامی تجربه خوبی از مذاکرات ندارد، از این رو رهبر معظم انقلاب به دلیل بد عهد و بی منطق بودن طرف مقابل، فرمودند که ما به مذاکرات خوشبین نیستیم.



استاد حوزه علمیه قم با اشاره به این که اگر ایران در مذاکرات به بهترین نتیجه هم برسد، دشمن به راحتی اصول را زیر پا خواهد گذاشت، گفت: اگر در مذاکرات منافع ملی تأمین شود، رهبری و ملت از مذاکرات دفاع می کنند، اما اگر منافع ملی و عزت ملی مخدوش شوند و مذاکرات موجب خسران ملت شود، ادامه مذاکره مورد تأیید نخواهد بود، چرا که در آینده مورد سرزنش قرار خواهیم گرفت.



وی با اظهار امیدواری بر انجام مذاکرات در جارچوب مشخص شده از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: مشکلات کشور را نباید به مذاکرات گره زد، اما امروز شاهد این هستیم که مذاکرات را حلال تمام مشکلات عنوان می کنند.



حجت الاسلام اسماعیلی گفت: دولت تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا مذاکرات هسته ای به نتیجه برسد، در صورتی که حل مشکل در توجه به توانمندی های داخلی کشور است.



امام جمعه شهرستان دلیجان توجه به اقتصاد مقاومتی را راه حل مشکلات دانست و گفت: هیچ کس تعامل عزتمندانه با برخی کشورها را رد نمی کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار