تابناک: فرمانده انتظامی کاشان گفت: 24 درصد سرقت از منازل از طریق ساختمان های نیمه کاره و در حال احداث مشرف به آنها صورت می گیرد.
کد خبر: ۴۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶ 12 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا سرهنگ «مهدی پورغلامحسین» در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: شهروندان باید به ایمنی ساختمان هایی که در کنار منازل در حال احداث آنها قرار دارند، توجه داشته و نواقص را به مالک ساختمان گوشزد کنند.

وی افزود: به شهروندان توصیه می شود برای ساختمان های نیمه ساز و در حال احداث خود نگهبان و سرایدار مطمئن بگمارند و به آنها تذکر دهند از سکونت دوستان و آشنایان بی خانمان خود در آن جلوگیری کنند.

توصیه دیگر فرمانده انتظامی کاشان مسدود نمودن راه های ورود و نفوذپذیری به منازل مجاور است.

پورغلامحسین همچنین افزود: شهروندان باید سعی کنند از نگهبان محله برای چند ساختمان در حال احداث در یک محل یا کوچه استفاده و از رها نمودن مصالح ساختمانی بدون نگهبان خودداری کنند.

به خاطر داشتن تلفن کلانتری محل، کمک گرفتن از شرکت های خدماتی محله برای انتخاب نگهبان و سرایدار، اهمیت دادن به استحکام و ایمنی ساختمان به اندازه زیبایی آن در هنگام ساخت و ساز، اهمیت بیشتر به ایمنی ساختمان هایی که در کنار خرابه ها و ساختمان های نیمه کار قرار دارند و تامین روشنایی لازم در بیرون منازل از دیگر توصیه های فرمانده انتظامی کاشان به شهروندان در این خصوص است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار