رئیس خانه صنعت خمینی‌شهر:
تابناک: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خمینی‌شهر با اشاره به اینکه بافندگی‌ها در خمینی‌شهر وضعیت مناسبی ندارند، گفت: واحدهای بافندگی مستقر در خمینی‌شهر با ۳۰ تا ۵۰ درصد ظرفیت خود کار می‌کنند.
کد خبر: ۴۴۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ 07 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، محمدتقی ترابی‌فر با بیان اینکه واحدهای بافندگی مستقر در خمینی‌شهر با 30 تا 50 درصد ظرفیت خود کار می‌کنند، اظهار داشت: به دلیل وضعیت بازار و نبود نقدینگی، این واحدها از وضعیت خوبی برخوردار نیستند.

وی افزود: این واحدها دارای گواهی صنعتی و کارت شناسایی بوده که برای ساماندهی آن‌ها، سازمان صنایع کوچک باید دوره‌های آموزشی برای آن‌ها برگزار کند، چراکه در مورد نوع تولید و بازار خود نیاز به آموزش دارند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خمینی‌شهر با اشاره به واردات محصولات نساجی بیان کرد: این واردات بر روی واحدهای بافندگی تأثیر منفی داشته است.

وی به وجود شهرک برق و الکترونیک در منطقه اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر 80 واحد در این شهرک واگذار شده، که فقط 5 تا از آن‌ها پروانه بهره‌برداری گرفته‌اند و هم‌اکنون 25 واحد هم از صفر تا 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

ترابی‌فر گفت: البته ناگفته نماند که از نیمه دوم سال قبل تاکنون، تعداد واگذاری‌ها بیشتر شده، چراکه امید به کار و تولید هم افزایش یافته است.

وی مشکلات عمده شهرک را نبود آب و برق دانست و خاطرنشان کرد: لوله‌کشی آب صورت گرفته، اما 2 ایستگاه پمپاژ آن همچنان ایجاد نشده و به همین دلیل قابل بهره‌برداری نیست.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خمینی‌شهر بیان کرد: در مورد برق هم، همچنان نیاز به احداث خط 20 کیلوولت بوده که هنوز هیچ اقدام اساسی در مورد آن صورت نگرفته، که از ارگان‌های مربوط می‌خواهیم به احداث این خط تسریع ببخشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار