امام جمعه اصفهان:
تابناک: نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: امام راحل برای عزت و سربلندی این ملت قیام کردند و بواسطه این نعمت الهی است که ملت مطیع رهبری هستند.
کد خبر: ۴۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹ 11 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، آیت الله سید 'یوسف طباطبایی نژاد' شامگاه سه شنبه در مسجد 'صفاری' کاشان افزود: قیام امام راحل برای آن بود تا مردم مسلمان ایران ذلیل نشوند و برای سرنوشت کشور خود تصمیم بگیرند.

وی افزود: دشمنان ایران امروز فهمیده اند که برای از بین بردن این انقلاب باید آن را از دل ملت بیرون کنند، چون تمام برنامه های قبلی آنها با شکست مواجه شده است.

وی تصریح کرد: جنگ تحمیلی هشت ساله، ترورها و تمام فتنه هایی که در دوران انقلاب برای ایران بوجود آوردند هیچ تاثیری در ایستادگی مردم نداشته و امروزه برای گسترش فساد و گناه در بین مردم تلاش می کنند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: امام همه کارهایش برای رضای خدا بود و حتی یک قدم در راستای منافع فردی برنداشت و درحالیکه ثروت کشور در اختیارش بود، هنگام رحلت اموالی از خود برجای نگذاشت.

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: با وجودی که حسینیه جماران نیمه ساز بود، افراد زیادی از سراسر دنیا در این مکان به دیدار امام می آمدند و تحت تاثیر شخصیت و ساده زیستی ایشان قرار می گرفتند.

وی با اشاره به هجمه های تبلیغاتی علیه ولایت فقیه در ایران گفت: ملت ایران اسلامی به این دلیل مطیع ولایت فقیه است چون ولایت فقیه روشنگر راه الهی است.

آیت الله طباطبایی نژاد بیان داشت: حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری نعمت های الهی برای این ملت هستند.

وی همچنین در جمع خبرنگاران بر اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و افزود: اهمیت انقلاب اسلامی در حضور گسترده مردم است تا آنها ثابت کنند هنوز برای حفظ آن بیدار هستند.

آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه گفت: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری مردم امسال با حضور پرشور خود مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد تا نشان دهند که حرف ها و شبکه های ماهواره ای نمی تواند مردم و جوانان را از دین و انقلایشان جدا کند.

وی خاطرنشان کرد: هر چقدرعمر انقلاب اسلامی بیشتر شود دشمنی ها هم شدیدتر می شود و این حضور گسترده مردم در راهپیمایی است که دشمنان را ذلیل تر از قبل می سازد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار