لحظه لحظه با سی و ششمین فجر انقلاب-2
تابناک: علی لاریجانی در جمع مردم اصفهان در میدان امام (ره) با تأکید بر این که دولت و مجلس توجه ویژه ای نسبت به زاینده رود داشته اند گفت: تدابیر ویژه ای برای این رود در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲ 11 February 2015
به گزارش تابناک، امروز علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی که صبح امروز وارد اصفهان شد و پس از دیدار با آیت الله مظاهری به میدان امام آمد و به سخنرانی پرداخت.

علی لاریجانی با اشاره به بی آب اصفهان و عدم جاری شدن آب در زاینده رود، گفت: متأسفانه بی آبی و نبود آب در زاینده رود مشکلات استان را افزایش داده و از همین رو سبب شده اصفهان با وجود ظرفیت ها و توانمندی های بسیاری که دارد با مشکلاتی رو به رو شود.

وی ادامه داد: نمایندگان و مسئولان اصفهان به دنبال حل این مشکل هستند. با وجود شرایطی اصفهان، این استان با تکیه بر همین توانمندی ها می تواند در شرایط کنونی زمینه شکوفایی کشور را فراهم کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت و مجلس توجه جدی به کنترل آب و آبیاری تحت فشار داشته و این مسئله را در برنامه های خود قرار داده است. در سال آینده سعی داریم با استفاده از این مسئله مشکل بی آبی را حل کردههم چنین تدابیر ویژه ای نیز برای زاینده رود در نظر گرفته شده است.

وی افزود: یکی از مشکلات بزرگ کشور، مسائل اقتصادی بوده که با وجود تلاش هایی که دولت های مختلف انجام دادند مهار نشده و هنوز بیکاری و تورم در کشور دیده می شود.

لاریجانی بیان کرد: اگر سیاست های اقتصاد مقاومتی اجرایی شود و محور اقتصاد تولید و کارآفرینی قرار گیرد، معضلات اقتصادی حل شده و اشتغال به وجود می آید.

وی به دستاورد های مردم پس از انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز سربلندی و استقلال ازآن مردم ایران بوده و از همین رو می توان گفت با حضور ملت در سال 57 سرنوشت کشور تغیر کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز همه مسئولان نظام از توافق عزت مند هسته ای حمایت می کنند و اگر آمریکا در چارچوب قوانین بین المللی توافق کند و به دنبال این نباشد که نیازهای خودش را به عنوان امتیاز به ایران بدهد، مذاکرات به خوبی به پایان می رسد.

وی ادامه داد: دلیل حمایت ما از سوریه، عراق و لبنان در این سال ها برای امنیت خودمان بوده و اگر هم امروز برای مقابله با تروریست ها به کشور های دیگر نیرو می فرستیم، برای این است که در آینده امنیت ما در خطر نیفتد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار