فرماندار آران و بیدگل:
فرماندار آران و بیدگل ب بیان اینکه منطقه حاشیه نشین یحیی آباد امکانات آموزشی و بهداشتی ندارد، گفت: حل این مشکل نیازمند همکاری همه دستگاه های اداری و دولتی است.
کد خبر: ۴۳۰۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ 27 May 2017
تابناک اصفهان- به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل معینی نژاد در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش آران و بیدگل اظهار داشت: منطقه حاشیه نشین یحیی آباد با حدود سه هزار سکنه هنوز فاقد هر گونه امکانات آموزشی و بهداشتی است.

وی افزود: مردم محروم این منطقه نباید قربانی سیستم های پیچیده اداری برای حل مشکلات خود شوند پس لازم است دستگاه های دولتی برای حل مشکلات این منطقه و سایر مناطق شهرستان دیدی مسئولانه داشته باشند.

فرماندار آران و بیدگل تاکید کرد: با حل مشکلات مربوط به اختصاص زمین برای ساخت یک مکان آموزشی مناسب مشکل اولیه بسیاری از دانش آموزان این منطقه محروم هر چه زودتر حل شود.

وی گفت: با وجود حاشیه بودن منطقه یک خیر برای ساخت یک مکان آموزشی مجهز اعلام آمادگی کرده که در صورت اختصاص زمین قرار است این مکان ساخته شود.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل افزود: بسیاری از دانش آموزان این منطقه محروم به دلیل نبود هیچ امکانات آموزشی در منطقه مجبورند فاصله زیاد و پر مخاطره منزل تا مدرسه را هر روز طی کنند که این خود علاوه بر مشکلات خاص آموزشی آسیب های اجتماعی را نیز در پی دارد.

محمد معدندار تصریح کرد: با وجود هماهنگی قبلی در اختصاص زمین برای ساخت یک مکان آموزشی، ناهماهنگی دستگاه های مربوطه موجب توقف کار گودبرداری در منطقه یحیی آباد شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار