کریمی در پاسخ به «مزدور» خواندن و «خورد کردن دهان» کارگران:
دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار با بیان اینکه در پایه‌ریزی نظام ما و هم در فرمایش‌های امام(ره) و رهبر انقلاب نیز تأکید بر این وجود دارد که به مشکلات قشر ضعیف جامعه پرداخته شود و ما نباید نمک بر زخم این قشر بپاشیم، گفت: این مجری‌ باید ادب شود تا کسی در این ستاد به خود اجازه ندهد به مردم اهانت کند.
کد خبر: ۴۱۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ 04 May 2017
تابناک اصفهان-  احمد کریمی اصفهانی دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری ایمنا، درباره حاشیه‌های سخنرانی روحانی در جمع کارگران اظهار کرد: من به همه نامزدهای انتخابات توصیه دارم که هم خودشان و هم اطرافیانشان باید این دقت را داشته باشند، زمانی که ما معتقدیم مردم ولی‌نعمت ما هستند باید این را در عمل هم نشان دهیم.

وی با بیان اینکه در جلسات تبلیغاتی، مناظره‌ها و دیگر فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدها، مردم مخاطب هستند، افزود: باید جلب نظر مردم تنها با احترام و حفظ کرامت انسانی باشد؛ با توجه به اینکه مردم در این نظام اصل هستند، اگر خدای ناکرده این احترام و کرامت انسانی خدشه‌دار شود به اصل نظام آسیب می زند.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار تصریح کرد: انتخابات ما بر اساس مدل غربی‌ها نیست که بداخلاقی‌ها در آن اهمیت نداشته باشد بلکه بداخلاقی‌ها در انتخاب مدیران ما تأثیر فراوان خواهد داشت و بر همین اساس باید مجری‌ای که دیروز چنین اهانتی کرده باشد باید از سوی نامزد مورد نظر ادب شود تا کس دیگری در این ستاد به خود اجازه ندهد چنین اهانتی به مردم بکند.

وی با اشاره به اینکه مگر یک مجری تا چه اندازه در ستاد انتخاباتی یک نامزد حق دارد اینگونه گستاخانه اهانتی را به قشری نسبت دهد که یک روز قبل رهبر معظم انقلاب آنها را تمجید می‌کند؟، بیان کرد: نهایت سعی نامزدها باید بر حفظ کرامت انسان‌ها و مردم باشد؛ مردمی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب حضورشان «سایه جنگ را از کشور دور می کند».

کریمی اصفهانی با بیان اینکه اگر ما جنگ را هشت سال اداره کردیم با همین حضور مردم توانستیم و در تاریخ، این شیوه اداره جنگ بی‌سابقه است، ادامه داد: ما امروز به واسطه همین حضور مردم یک جایگاه مناسب در جهان داریم؛ اگر در دنیا ادعای دموکراسی دارند ما معتقدیم که ایران مردم سالارترین کشور دنیاست و همه ارکان آن با پشتیبانی مردم حراست و حمایت می‌شود و انتخابات‌های ایران از نظر حضور مردم در دنیا بی‌نظیر است.

وی با اشاره به اینکه مغرض خواندن شعار دهندگان در این مراسم نیز یکی دیگر از اهانت‌هایی بود که به کارگران شد، خاطرنشان کرد: تفاوت نمی‌کند که این معترضان در اقلیت یا اکثریت هستند؛ بر همه ما واضح و آشکار است که قشر ضعیف جامعه ما از کارگر تا کارمند و به‌طور کلی افرادی که به صورت سلامت کسب درآمد می‌کنند، از نظر معیشتی در مضیقه هستند و باید به این قشر توجه کنیم.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار معتقد است: در پایه‌ریزی نظام ما و هم در فرمایش‌های امام(ره) و رهبر انقلاب نیز تأکید بر این وجود دارد که به مشکلات قشر ضعیف جامعه پرداخته شود و ما نباید نمک بر زخم این قشر بپاشیم؛ اگر شعاری هم می‌دهند باید با اقناع پاسخ داده شود که برای رفع مشکلاتشان چه کرده ایم و چه خواهیم کرد؛ اینگونه صحبت کردن بسیار پسندیده‌تر از این است که بخواهیم «دهن آنها را خورد کنیم» یا آنها را «مزدور» بخوانیم.

وی پرسید: شما از کجا به این نتیجه رسیدید که این افراد مزدور هستند و چگونه به خود اجازه می‌دهید که اینگونه توهین کنید؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار