به مناسبت روز جوان،
مسئول گروه فرهنگی تربیتی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: به مناسبت روز جوان، جشنواره بازی‌های رایانه‌ای سمن‌های جوان برای نخستین بار در اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴ 31 May 2015

به گزارش تابناک اصفهان، علیرضا کمالیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، اظهار داشت: به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، جشنواره سمن‌ها و NGO های جوانان استان اصفهان برای نخستین بار در نصف جهان برگزار شد.

وی افزود: در این همایش که در خانه بازی‌های جوان برگزار شد، NGO های فعال در عرصه فرهنگی و دارای مجوز فعالیت می‌توانستند با حضور 10 شرکت کننده در این جشنواره حضور پیدا کنند.

مسئول گروه فرهنگی تربیتی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان گفت: در این جشنواره 90 نفر از  27 NGO از اصفهان و شهرستان‌های نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شهرضا، شاهین‌شهر، دهاقان و سمیرم شرکت داشتند.

وی با اشاره به نحوه برگزاری جشنواره گفت: شرکت‌کنندگان در این همایش در 3 بخش بازی‌های واقعی، رایانه‌ای مجازی و نیمه مجازی و در رشته‌هایی مانند فیفا 2015، ماشین‌سواری، گل کوچک و تنیس روی میز به رقابت پرداختند.

کمالیان تصریح کرد: در پایان جشنواره کانون رهپویان اندیشه سلمان فارسی اصفهان به مقام قهرمانی دست یافت و کانون رهپویان آفتاب خمینی‌شهر و کانون شهدای مکتب امام صادق(ع) نجف‌آباد به ترتیب دوم و سوم شدند
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار