معاون وزیر راه و شهرسازی در کاشان:
تابناک: معاون وزیر راه و شهرسازی، از بهره‌برداری و افتتاح ۶ پروژه بیمارستانی استان اصفهان تا پایان سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۳۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵ 26 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، محمدجعفر علیزاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از ندامتگاه 750 نفری کاشان در جمع خبرنگاران از افتتاح 6 پروژه بیمارستانی استان اصفهان تا پایان سال آینده خبر داد، اظهار داشت: بیمارستان‌های چادگان، نجف آباد، خمینی شهر، فلاورجان و بیمارستان 200 تختخوابی کاشان از جمله این طرح‌ها است.

وی، به بیمارستان 35 تخت‌خوابی چادگان در منطقه توریستی و گردشگری اصفهان اشاره کرد و گفت: این بیمارستان با اعتبار 9 میلیارد و 800 میلیون تومان در این منطقه آماده تحویل است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: بیمارستان 216 تختخوابی نجف آباد با بخش های مختلف تخصصی، زنان و زایمان، مراقبت های ویژه، آزمایشگاه، درمان و کلینیک های فوق تخصصی تا پایان سال 95 به اتمام می رسد.

وی بیمارستان خمینی شهر با پیشرفت فیزیکی 90 درصدی را از دیگر طرح‌های بیمارستانی استان اصفهان نام برد و گفت: این بیمارستان با 32 میلیارد تومان تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

علیزاده افزود: بیمارستان فلاورجان نیز از جمله بیمارستان‌های تحویل داده شده در سال گذشته است که نیاز به تجهیزات دارد.

وی بیمارستان 200 تختخوابی آموزشی کاشان را از دیگر پروژه‌های بیمارستانی برشمرد و اظهار داشت: با اعتبارات در نظرگرفته شده و نهایی شدن طرح های این پروژه به زودی عملیات بیمارستان 200 تختخوابی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدجعفر علیزاده معاون وزیر مسکن و شهرسازی با هیات همراه و ابوالفضل صداییه فرماندار کاشان، علیرضا چله دوان معاون عمرانی فرماندار کاشان از پروژه ملی ندامتگاه 750 نفری کاشان بازدید کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار