همایش رهبری، مدیریت، فروش و بازاریابی برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۹ 10 March 2010

از بازاریابی تعاریف مختلفی وجود دارد اما اشتراک همه آن ها در کلمه نیاز می باشد.بازاریابی سعی بر آن دارد که بتواند نیاز های مشتریان را کشف کند و از طریق برآورده سازی بهتر آن ها بتواند رضایت مندی مشتری را حاصل کند و به سود آوری برسد.

تعامل و همزبانی، اصلی کلیدی در بازار است و فروشندگان حرفه‌ای به زبان مشتریان خود تسلط دارند. کاسب ‌می‌داند که ابتدا باید برای اهالی محل و مشتریان جذابیت در گفتار داشته باشد و مردم باید از همزبانی با او لذت ببرند. مشتریان دوست دارند تا از کسانی خرید کنند که کم‌و بیش شبیه خودشان باشند. به‌علاوه درک خواسته‌های مشتری، ارائه راه‌حل مناسب، پاسخگویی به سؤالات و اشکالات مشتری، اقناع ایشان، شناسایی عقاید و علایق مشترک بین فروشنده و مشتری و تلاش در جهت کسب احترام او درگرو همزبانی و همدلی با مشتری است و بزرگترین سرمایه کاسبان حرفه‌ای بازار، اخلاق نیک و روی‌گشاده است و به‌علاوه دایره اطلاعات او از اهل‌ محل و مشتریان خود گسترده است.

در این راستا مورخ 15/12/88 همایش "رهبری، مدیریت، فروش و بازاریابی" با تحلیل موضوعات اساسی و بنیادی بازاریابی و فروش و با تاکید بر این موضوع که آشنایی با مبانی رهبری و مدیریت و همچنین شناخت اصول بازاریابی تاثیر به سزایی در میزان فروش دارد و سازمان ها را از رکود نجات خواهد داد، به تحلیل آثار پرداخته و در ادامه با داوری نهایی مقالات و آثار ارائه شده منتخبین همایش انتخاب و اعلام شده، که به شرح زیر میباشند:

· طرح فروش خانم صبا زارع

· مقاله آقای محمدرضا امینی

· مقاله خانم فروغ کوچیان

· مقاله علی زندیان

· طرح بازاریابی و فروش خانم سیما نبوی

در اختتامیه همایش با سخنرانی جناب آقای جعفر جعفری از ایشان به عنوان داور برگزیده تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار