تابناک: در پی گلایه ها و شکایات کاسب کاران و اصناف مختلف از سلیقه ای عمل کردن ماموران بهداشت و بهانه تراشی ها آنها به بهانه سلامت سبب کلافگی و سردرگمی و حتی بی انگیزه شدن بسیاری از مغازه داران شده است، مدیر بازرسی اصناف استان نیز سلیقه ای عمل کردن ماموران بهداشت را تائید کرد.
کد خبر: ۳۸۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶ 04 March 2017
به گزارش تابناک اصفهان، نظارت و بازرسی بر اصناف مختلف که از سوی دستگاه های متفاوتی از جمله بازرسین اصناف ، ماموران بهداشتی و بازرسین تعزیرات و حتی اتحادیه ها و غیره و غیره می شود در حالی است که در بیشترین نشست های خبری که با روسای اصناف مختلف داریم گلایه از نظرهای سلیقه ای ماموران بهداشت دارند و بازرسان بهداشت را مانع جدی برای کار می دانند.
 
بازرسی ها که امروز باید راه اطمینانی برای عامه مردم و مانع جدی برای تخلفات اصناف مختلف باشد به گونه ای شده است که با بی انگیزه کردن کاسب کاران راه تخلف را دو چندان، مردم را بی اعتماد و بازار را مملو، از اجناس بی کیفیت و گران و نرخهای متفاوت کرده است.
بازرسین بهداشت محیط که نقش مهمی را در بین دیگر بازرسین دارند و بسیار در امر کیفیت کالا نقش دارند به جای پرداختن به امور مهم به نوعی آنقدر مسائل حاشیه ای را ملاک سلامت کالا قرار داده اند که فرد را از اصل به فرع برده است.
 
شاید با اطمینان گفت که بیشترین و دقیق ترین نظارت ها و بازرسی ها را در ایام پایانی سال و نوروز خواهیم داشت و به همین دلیل با نظارت ها بخش عظیمی از موارد غیر بهداشتی، تقلب ها و گران فروشی ها کشف و ضبط می شود زیرا که وقتی یکسال تمام با خیال راحت درکمترین دید بازرسین قرار می گیرند به آنها جسارت می دهد که با خیال آسوده انبار از مواد تقلبی را روانه بازار می کنند.
 
با وجود تعداد زیادی از بازرسینی که ادارات مختلف دارند اما چرا باید به راحتی تخلف صورت گیرد که یا به شدت با آنها برخورد نمی‌شود یا نظارت های هر از گاهی یا چند ماه یکبار انجام  می گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار