تابناک: فولاد مبارکه اصفهان در جهت دستیابی به اهداف سالانه شرکت و افزایش تولید فولاد موفق به ثبت سه رکورد دیگر شد.
کد خبر: ۳۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰ 23 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، تولید 520 هزار تن فولاد خام، 625هزار و 575 تن آهن اسفنجی و 690 هزار و 520 تن گندله در یک ماه، رکورد های جدید فولاد مبارکه اصفهان است که در اردیبهشت سال جاری ثبت شد.

مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم از ثبت رکورد تولید فولاد خام در این ناحیه خبر داد و گفت: با تولید 520 هزارتن فولاد خام گام بلندی در راستای دستیابی به اهداف سالانه شرکت و افزایش تولید فولاد خام کشور برداشته شده است.

محمد متقی رضایی رکورد قبلی ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم را مربوط به فروردین ماه سال جاری و به میزان 516 هزار و 498 تن اعلام کرد.

مدیر ناحیه آهن سازی فولاد مبارکه نیز از تولید 625هزار و 575 تن آهن اسفنجی در واحدهای احیا مستقیم 1و2 و تولید 690 هزار و 520 تن گندله در واحد گندله سازی خبر داد.

رحیم عبدی ادامه داد: رکورد قبلی تولید آهن اسفنجی در این ناحیه مربوط به فروردین سال جاری و به میزان611 هزارو 942 تن و رکورد پیشین تولید گندله در این ناحیه مربوط به اردیبهشت 93و به میزان689 هزار و 100تن بوده است.

رضا اسماعیل پور رئیس واحد گندله سازی فولاد مبارکه نیز خاطر نشان کرد: کسب رکورد در واحد گندله سازی بدون اجرای هرگونه توسعه و افزایش تجهیزات در این واحد و با حمایت مدیریت ناحیه، اجرای پروژه های بهبود، افزایش بهره وری تجهیزات و کارکنان پرتلاش صورت گرفته است.

فولاد مبارکه اصفهان با تولید سالانه بیش از 5.6میلیون تن ورقهای فولادی بزرگترین تولید کننده فولاد کشور است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار