امام جمعه اصفهان:
تابناک: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: شهرداری‌ها نباید وارد سیاست‌بازی‌ها شوند و باید تنها در راستای خدمت‌رسانی به مردم وظایف خود را انجام بدهند.
کد خبر: ۳۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴ 21 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد پیش از ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های منطقه 12 با بیان اینکه پروژه تقاطع غیر‌همسطح استقلال آبروی شهر، استان و کشور است، اظهار کرد: این تقاطع در ورودی اصفهان احداث می‌شود و این پروژه باید با حمایت‌های شهرداری هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه اقدامات و پروژه‌هایی که از سوی شهرداری در سطح اجرا می‌شود، عزتی برای شهر، استان و کشور است و مردم باید این موضوع را بدانند، ادامه داد: شهرداری باید نسبت به اجرای پروژه‌ها در مناطق محروم توجه کند و در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم در این مناطق اقدامات لازم را انجام بدهد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان تصریح کرد: شهرداری‌ها نباید وارد سیاست‌بازی‌ها شوند و باید تنها در راستای خدمت‌رسانی به مردم وظایف خود را انجام بدهند.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری‌ها باید بدون توجه به افرادی که چوب لای چرخ شهرداری‌ها می‌گذارند، وظایف خود را در شهر انجام بدهند، اضافه کرد: افرادی که چوب لای چرخ شهرداری‌ها می‌گذارند، تنها سبب خدشه‌دار شدن خدمات و زیبایی‌های شهر می‌شوند.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه تاکنون شهرداری اقدامات بسیار خوبی را در سطح شهر و در راستای خدمت‌رسانی به مردم انجام داده است، تاکید کرد: طی سال‌های گذشته شهرداری اصفهان با فعالیت‌ها و عملکرد مطلوب خود در سطح شهر سبب ایجاد تحولات بسیاری در اصفهان شده است.

وی به وجود اراضی کشاورزی بسیاری در اصفهان اشاره کرد و افزود: این اراضی باید به فضای سبز تبدیل شوند و با توجه به آلودگی‌های زیست محیطی در اصفهان باید به توسعه فضای سبز در مناطق مختلف شهر توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه کاشت درخت سبب کاهش آلودگی‌های زیست محیطی می‌شود، گفت: اصفهان در کثیف و آلوده بودن هوا نیز نباید رتبه نخست را داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم با همکاری‌های مردم، شهرداری و مسئولان فضای سبز شهر اصفهان توسعه پیدا کند، اظهار کرد: اصفهان از شهر‌های آلاینده است و با توجه به این موضوع به منظور کاهش آلاینده‌های جوی سرانه فضای سبز برای هر فرد باید به 50 تا 60 متر مربع برسد.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه مسئولان در شهرداری باید در راستای خدمت به مردم تلاش کنند و فضای سبز را در سطح شهر توسعه بدهند حتی اگر درصدد عزل آنها باشند، ادامه داد: شهرداران، مدیران و مسئولان نباید به صحبت‌های حاشیه‌ای و با نیت خاص توجهی داشته باشند و این افراد تنها باید به فکر خدمت‌رسانی به مردم باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار