مدیرکل ثبت اسناد و املاک اصفهان در جمع خبرنگاران در نطنز:
تابناک: مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان گفت: با اجرای یک طرح ابداعی برای نخستین بار در کشور، در سطح استان روزانه بیش از ۲۰ هزار سند ثبتی صادر می‌شود.
کد خبر: ۳۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰ 21 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علی بهبهانی ظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ثبت اسناد و املاک نطنز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات این اداره‌کل در سطح استان اظهار داشت: برای نخستین بار در کشور، در استان اصفهان طرحی آزمایشی اجرا شد که سبب کاهش موانع صدور سند شده است.

وی افزود: در این طرح هم استانی‌های عزیز، دیگر برای تنظیم سند، نیازی به مراجعه به ثبت اسناد ندارند و در همان دفاتر اسناد رسمی، کار خود را انجام می‌دهند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان گفت: در این طرح شخص مراجعه کننده به دفاتر اسناد رسمی بدون نیاز به مراجعه به این نهاد، بعد از پایان عملیات ثبت سند خود و پرداخت مبلغ آن، از طریق اداره پست اسناد خود را تحویل می‌گیرد.

وی تصریح کرد: با این طرح مراجعه هر ارباب رجوع برای دریافت سند جدید 10 بار کاهش یافته و سبب شده است که در مجموع 1 میلیون 800 هزار مراجعه به ادارات ثبت اسناد در استان را کاهش دهیم.

بهبهانی پیرامون تعداد ثبت سند در روز در استان اصفهان بیان کرد: با انجام این کار، از ثبت روزانه 14 هزار سند در استان اصفهان، به مرز ثبت روزانه 20 هزار سند رسیده که خود یک رکورد محسوب می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار