نفرات برتر سومین دوره از مسابقات قهرمانی دختران دانشگاه جامع علمی، کاربردی کشور در اصفهان معرفی شدند.
کد خبر: ۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۵ 09 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سومین دوره از مسابقات قهرمانی دختران دانشگاه جامع علمی، کاربردی کشور هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر از 15 بهمن‌ماه آغاز شد.

این دوره از مسابقات که در دو بخش فوتسال و والیبال از 15 بهمن‌ماه با حضور دانشجویان دختر دانشگاه جامع علمی، کاربردی از سراسر کشور به میزبانی دانشگاه جامع علمی، کاربردی استان اصفهان برگزار شده بود، یکشنبه شب به پایان رسید.

در این دوره از مسابقات چهار تیم در رشته فوتسال از استان‌های کردستان، قم، اردبیل و کهگیلویه و بویراحمد و در رشته والیبال هشت تیم از استان‌های کرمان، آذربایجان شرقی، قم، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، لرستان، البرز و بوشهر حضور داشتند.

یک‌شنبه شب سومین دوره مسابقات فوتسال و والیبال قهرمانی دختران دانشگاه جامع علمی، کاربردی کشور در اصفهان با قهرمانی تیم کهگیلویه و بویراحمد در فوتسال و قهرمانی تیم بوشهر در والیبال به پایان رسید.

تیم‌های کردستان در رشته فوتسال دوم و تیم قم به مقام سوم و در رشته والیبال نیز تیم‌های کهگیلویه و بویراحمد و قم به ترتیب دوم و سوم شدند.

این مسابقات از تاریخ 15 لغایت 20 بهمن‌ ماه به میزبانی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان اصفهان در مجتمع فرهنگی ورزشی امام علی (ع) برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار